۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
خرید لباس عید بچگانه در سال ۱۴۰۳ چقدر آب میخورد؟

خرید لباس عید بچگانه در سال ۱۴۰۳ چقدر آب میخورد؟

همه ساله با نزدیک شدن به شب عید و به رسم هر ساله خرید لباس عید بچه گانه جزو خرید های اصلی به شمار میرود و از الویت بالایی برخوردار است

به گزارش بازار، همه ساله با نزدیک شدن به شب عید و به رسم هر ساله خرید لباس عید بچه گانه جزو خرید های اصلی به شمار میرود و از الویت بالایی برخوردار است ، اما با توجه به تورم موجود در کشور و بالا رفتن قیمت تمام شده تولید انواع لباس اعم از خرید پارچه و دستمزد های دوخت و هزینه کارگران تولیدی ها قیمت لباس را تحت تاثیر قرارداده است. در این گزارش ما حدود قیمت انواع لباس مناسب خرید لباس عید بچه گانه را با شما بررسی میکنیم لازم به توضیح است مرجع ما برای این قیمت ها فروشگاه اینترنتی نی نی استار می باشد.

قیمت خرید لباس عید پسرانه

برای خرید لباس عید پسرانه ۱۴۰۳ دسته بندی وب سایت نی نی استار را بررسی کردیم و در این بررسی متوجه شدیم پر فروش ترین لباس های پسرانه به شرح زیر است:

شلوار جین پسرانه

قیمت حدودی شلوار های جین پسرانه بازه قیمتی ۳۰۷ هزار تومان در سایز های ۴۰ تا ۵۵ و در سایز های ۶۰ تا ۱۰۰ حدود ۶۵۰ هزار تومان می باشد.

ست کت و شلوار جین پسرانه 

ست های جین پسرانه بسته به مدل ۲ یا ۳ تکه از حدود ۶۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با جنس اعلا و دوخت داخلی می باشد.

خرید لباس عید بچگانه در سال ۱۴۰۳ چقدر آب میخورد؟

بلوز شلوار راحتی پسرانه

بلوز شلوار پسرانه از حدود قیمتی ۲۵۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان با کیفیت های مختلف مثلا بلوز شلوار ۲۵۰ هزار تومان از الیاف ۵۰% پنبه و ۵۰% نخ می باشد اما گرم پنبه بلوز شلوار های ۴۵۰ هزار تومانی بالای ۹۰% می باشد.

خرید لباس عید بچگانه در سال ۱۴۰۳ چقدر آب میخورد؟

بلوز تک پسرانه

بلوز های تک در رنج قیمتی ۱۸۰ هزار تومان الی ۲۹۰ هزار تومان متغیر است که مدل های فینگ دار یا انگشتی امسال ترند شده اند.

قیمت خرید لباس عید دخترانه

با بررسی های بدست آمده در فروشگاه اینترنتی نی نی استار برای خرید لباس عید دخترانه ۱۴۰۳ لباس های مورد نیاز برای فصل بهار به شرح و قیمت زیر است:

سارافون یا پیراهن دخترانه

برای عید ۱۴۰۳ ست سارافون و کت ترند شده که بازه قیمتی حدود ۳۵۰ هزار تومان را دارد اما با توجه به خنک بودن هوا در این فصل بهتر است از پیراهن های دخترانه استفاده شود که قیمت پیراهن دخترانه با پارچه مخمل کبریتی بازه قیمتی ۲۵۰ الی ۳۵۰ هزار تومان را دارد که این قیمت با توجه به مدل و جنس مخمل پارچه متغییر است.

خرید لباس عید بچگانه در سال ۱۴۰۳ چقدر آب میخورد؟

ست کت شلوار جین دخترانه

یکی از ترند های این روزها که همه ساله مورد توجه خانواده ها برای خرید لباس عید قرار میگرید کت و شلوار جین است با توجه به بررسی های به عمل آمده بازه قیمتی ۹۸۰ هزار تومان تا ۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان برای این مدل لباس دخترانه باید هزینه کنید.

شلوار جین دخترانه

از لباس های همیشگی که داخل کمد هر دختربچه ای هست شلوار جین مناسب تمام فصول سال است که شما میتوانید از ۳۰۷ هزار تومان تا ۵۶۰ هزار تومان این محصول را تهیه کنید.

خرید لباس عید بچگانه در سال ۱۴۰۳ چقدر آب میخورد؟

خرید لباس نوزاد برای عید

خرید لباس نوزادی برای عید مدل های متفاوتی وجود دارد و شما میتوانید از مدل های زیر ایده بگیرید :

سرهمی پیش بندی نوزادی جین

بازه قیمتی حدود ۲۰۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان را دارد.

خرید لباس عید بچگانه در سال ۱۴۰۳ چقدر آب میخورد؟

سرهمی داخل خز نوزادی

۲ مدل موجود یکی پیش بندی داخل خز و دیگری سرهمی تمام خز مانند کاپشن است مدل پیش بندی حدود قیمتی ۳۰۰ هزار تومان تا ۳۸۰ هزار تومان و مدل تمام خز حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

بلوز شلوار نوزادی

این مدل ها بسته به جنس پارچه بازه قیمتی ۱۵۰ الی ۳۵۰ هزار تومان را دارد.

سرهمی های پنبه

قیمت این مدل ها از ۲۵۰ الی ۴۰۰ هزار تومان متغییر است.

خرید لباس عید بچگانه در سال ۱۴۰۳ چقدر آب میخورد؟

شلوار جین نوزادی

شلوار هی نقلی نوزادی کمر کش با جنس پارچه اعلا ۳۵۰ هزار تومان.

نتیجه گیری:

با توجه به قیمت های ذکر شده در این گزارش برای خرید لباس عید بچه گانه باید حدود ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان برای خرید ۲ الی ۳ دست لباس هزینه کنیم همچنین فروشگاه اینترنتی نی نی استار امکان خرید اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده و ما حتما توصیه میکنیم برای خرید های عیدانه خود به نی نی استار سربزنید.

کد خبر: ۲۶۸٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha