۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
رسیدگی به مشکلات ۳۱۰ واحد تولیدی و سرمایه گذاری در زنجان
رئیس سازمان صمت زنجان:

رسیدگی به مشکلات ۳۱۰ واحد تولیدی و سرمایه گذاری در زنجان

زنجان- رییس سازمان صمت زنجان گفت: پرونده ۳۱۰ واحد تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری زنجان بررسی شد.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی فرد گفت: ۳۷ جلسه کمیته تخصصی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه گذاری استان از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار و ۳۱۰ پرونده مربوط به این حوزه بررسی شد.

وی اظهار کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به منظور رسیدگی سریع و به موقع به مشکلات واحدهای تولیدی استان به صورت مستمر و منظم برگزار می‌شود و در سال جاری تاکنون ۱۰۳ مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به تصویب رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: ۹۳ مورد از مصوبات این کارگروه تاکنون اجرایی شده و ۱۰ مورد در دست اجرا است و تاکنون ۸۴ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان محقق شده است.

گلشنی فرد، با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی استان، تاکید کرد : طرح سه شنبه‌های صنعت کلینیک صنعت و معدن بسیج هر هفته سه شنبه‌ها با حضور مدیران واحدهای تولیدی و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها مشاوره و راهنمایی‌های لازم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی ارائه می‌شود، افزود: در صورت لزوم، مشکل واحدهای تولیدی به کمیته تخصصی جهت بررسی موضوع ارجاع یا در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح می‌شود.

کد خبر: ۲۶۸٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha