۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴
واردات بی رویه عرصه را در بازار ریسندگی تنگ کرده است
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی:

واردات بی رویه عرصه را در بازار ریسندگی تنگ کرده است

ساری- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: واردات بی رویه سبب شده تا عرصه بر تولیدکنندگان در بازار ریسندگی تنگ شود.

به گزارش بازار، داود منظور شامگاه پنجشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه موضوع برنج در استان مازندران جدی است، گفت: شالیکاران باید مطمئن باشند بازاررسانی درست و قیمت مناسبی این محصول دارد و نگرانی آنان رفع شود.

وی به گلایمندی فعالان تولیدی در استان مازندران اشاره کرد و گفت: برخی گلخانه داران عنوان می کردند دریافت مجوز گلخانه یکسال زمان می برد و باید این فرایند اصلاح شود زیرا ایجاد گلخانه منوط به تغییر کاربری زمین عجیب و غریب است.

منظور با اظهار این که واردات بی رویه عرصه را برای تولیدکنندگان در بازار ریسندگی تنگ کرده است، گفت: باید با تنظیم بازار و اعمال سیاستگذاری و تعرفه مناسب از تولیدکنندگان حمایت کنیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به این که مازندران قطب گردشگری محسوب می شود، گفت: ترددها نباید سبب از بین رفتن نظم زندگی مردم شود وباید نسبت به تکمیل کنارگذرها و بهسازی راه ها اقدام ویژ ای شود.

وی تصریح کرد: آسفالت راه ها، بهسازی، کنارگذرها و غیره باید مورد توجه قرار گیرد و از سوی دیگر تنظیم آب های سطحی استان و جلوگیری از سیلاب ها نیز نیازمند مدیریت و سیاستگذاری است.

منظور ادامه داد: همچنین بندهای انحرافی و سدها و ساماندهی رودخانه ها باید دردستور کار قرار گیرد تا از خسارات سیلاب جلوگیری شود.

کد خبر: ۲۶۸٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha