۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
رشد ۱۵۵ درصدی بازرسی از بازار تایر خودرو در گلستان | ۳۰ پرونده تخلف به تعزیرات معرفی شد 
رئیس سازمان صمت گلستان خبر داد

رشد ۱۵۵ درصدی بازرسی از بازار تایر خودرو در گلستان | ۳۰ پرونده تخلف به تعزیرات معرفی شد 

گرگان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: طی ۹ ماهه ابتدایی سالجاری تعداد بازرسی های انجام شده از بازار تایر خودرو در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۱۵۵ درصدی داشته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در محل سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: طی ۹ ماهه ابتدایی سالجاری تعداد ۲۶۸ مورد بازرسی توسط بازرسین اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از بازار تایر خودرو در استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۱۵۵ درصدی داشته است.

وی گفت: در نتیجه این بازرسی ها ۳۰ پرونده تخلفاتی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال برای متخلفان این حوزه تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

به گفته حسن زاده، تعداد پرونده های تشکیل شده در این بخش در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۲۷۵ درصدی داشته است.

وی افزود: ارزش پرونده‌های تشکیل شده متخلفین حوزه عرضه تایر خودرو نیز در این بازه زمانی نسبت به ۹ ماهه ابتدایی سال قبل ۱۱ برابر رشد داشته است.

حسن زاده گفت: در حال حاضر مشکلی در عرضه تایر خودروهای سنگین با نرخ دولتی در بازار استان وجود ندارد و با اقدامات انجام شده امیدواریم عرضه تایر خودروهای سبک با نرخ مصوب دولتی نیز متعادل شود.

کد خبر: ۲۶۸٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha