۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
هدایای تبلیغاتی چیست؟ | خرید هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چیست؟ | خرید هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی شامل وسایل و ابزارهای کاربردی هستند که صاحبان کسب و کارها برای ایجاد ارتباط و حس وفاداری، به مشتریان و کارکنانشان اهدا می‌کنند.

به گزارش بازار، هدایای تبلیغاتی شامل وسایل و ابزارهای کاربردی هستند که صاحبان کسب و کارها برای ایجاد ارتباط و حس وفاداری، به مشتریان و کارکنانشان اهدا می‌کنند. این هدایا می توانند تاثیر قابل توجهی روی ماندگاری و ایجاد مشتریان وفادار داشته باشند. ارائه هدایایی با طراحی و جذابیت های بالا، قطعا تاثیرگذاری بیشتری نیز خواهد داشت. وسایلی که با هدف تبلیغات و به صورت هدیه استفاده می‌شوند، متنوع اند که از کاربردی ترین آنها می‌توان به تقویم و سررسید اشاره کرد. انتخاب یک هدیه متناسب با شرایط کاربر، می تواند نقش یک بیلبورد تبلیغاتی را داشته باشد که تبلیغ کننده آن برند است.

هدف اصلی از طراحی و کاربرد انواع هدایای تبلیغاتی، توجه و جلب توجه بیشتر مخاطبین است. بسیاری از شرکت ها سعی کرده اند با ایجاد طراحی های خاص، به این هدف برسند. هدیه های متنوع تبلیغاتی در دسته بندی های گوناگون قرار می گیرند که در ادامه به بررسی بیشتر آنها خواهیم پرداخت.

بررسی انواع هدایای تبلیغاتی و کاربرد آنها

یکی از بهترین استراتژی های تبلیغاتی جهت معرفی یک حوزه یا کسب و کار، دادن هدایای تبلیغاتی می باشد. امروزه تبلیغات بیش از هر زمان دیگری در گسترش یا برندینگ یک کسب و کار اهمیت دارد. طراحی یک استراتژی درست تبلیغاتی بدون استفاده از هدایای مرتبط، امکان پذیر نیست. در ادامه به بررسی بیشتر این هدایا و انواع آن خواهیم پرداخت.

هدایای تبلیغاتی اختصاصی

یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی که درصد بالایی از شرکت‌ها و سازمان ها جهت تبلیغات خود به کار می برند، نمونه های اختصاصی هستند. این هدایا معمولا به صورت یک ست تبلیغاتی که مجموعه ای از چند کالا می باشند نیز به کار می روند. در طراحی نمونه‌های اختصاصی، امکان استفاده از ایده‌های متنوع و منحصر به فرد با توجه به حوزه کسب و کار و نیاز مخاطبان، وجود دارد. این هدایا فقط جهت معرفی یک سازمان و مجموعه نیست و می‌توان به صورت شخصی نیز برای جلب توجه اطرافیان و دوستان، به کار برد.

هدایای تبلیغاتی چیست؟ | خرید هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی مناسبتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی فقط جهت تبلیغات و شناخته شدن بیشتر نیست. بسیاری از مراکز و افراد از انواع این محصولات جهت تشکر و قدردانی از مشتریان و مخاطبان خود استفاده می کنند. تمام مجموعه‌هایی که می‌خواهند در زمینه بازاریابی به صورت حرفه‌ای عمل کنند و از رقیبان خود عقب نمانند، باید از این هدایا غافل نشوند. محصولاتی مثل سررسید، تقویم، ماگ، محصولات دیجیتالی و خودکار را می‌توان با درج لوگو و نام برند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی استفاده کرد. انواع هدایایی که جهت تبلیغات عرضه می‌شوند را می توان در مناسبت های مختلف اهدا کرد که برخی از مهمترین آن ها شامل موارد زیر است:

  • هدایای مناسبتی مخصوص جشن های ملی مثل شب یلدا و جشن عید نوروز
  • هدیه های مناسبتی مناسب برای روزهای مرتبط با مشاغل مختلف مثل روز پزشک، روز معلم و ...
  • هدایای مناسبتی و تبلیغاتی جشن های دینی و عقیدتی مثل عید غدیر و عید مبعث
  • هدیه های مناسب برای روزهای خاصی مثل روز پدر، روز مادر و...

هدایای تبلیغاتی سازمانی

یکی از اهدافی که در طراحی هدایای تبلیغاتی وجود دارد، ایجاد ارتباط محکم و پایدار بین صاحبان کسب و کار و مخاطبانشان است. با دادن یک هدیه تبلیغاتی سازمانی، می توان برند کسب و کار خود را برای مدت زمان طولانی در ذهن مخاطب حک کرد. امروزه تبلیغات نقش بسیار مهمی در گسترش دامنه فعالیت هر سازمانی دارد ولی باید توجه داشت که این کار به صورت هدفمند انجام شود. درج لوگو یا نام برند روی یک ابزار کاربردی که به صورت روزانه استفاده می‌شود، تاثیرگذاری بسیار بالاتری از یک تبلیغات تلویزیونی خواهد داشت.

یکی از مزیت‌هایی که طراحی هدایای تبلیغاتی برای سازمان‌ها و کسب و کارها دارند، مقرون به صرفه بودن آنها نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی است. با حداقل هزینه می‌توان ابزارهای مختلف و کاربردی را با نام اختصاصی یک سازمان طراحی کرده و آن را به مخاطبان و مشتریان اهدا کرد. برای افزایش تاثیرگذاری این هدایا، پیشنهاد می شود که محصولات مناسبی جهت رفع نیازهای روزمره مخاطبان انتخاب شود. هدایای تبلیغاتی پارت یکی از نمونه هدایای مناسب سازمانی است. با دادن یک سررسید یا تقویم سازمانی که نام شرکت روی آن حک شده، با هر بار استفاده، تبلیغات آن به صورت هدفمند انجام می‌شود.

هدایای تبلیغاتی چیست؟ | خرید هدایای تبلیغاتی

مهمترین نکات در تولید هدایای تبلیغاتی لاکچری

معمولا دادن هدایای تبلیغاتی در مناسبت ها و رویدادهای خاص و جهت تشکر از همکاری یا همراهی مخاطبان با یک مجموعه یا سازمان صورت می‌گیرد. در چنین شرایطی، مجموعه ها به دنبال طراحی و خرید بهترین نمونه های هدایا هستند. در ادامه به برخی از مهمترین نکات جهت اهدای هدایایی مناسب و کاربردی اشاره خواهیم کرد.

  • هدیه تبلیغاتی باید برای هر دو جنسیت مردانه و زنانه، کاربردی و مناسب باشد.
  • بهتر است از هدایای تبلیغاتی استفاده کرد که سایر مراکز یا سازمان ها از آن استفاده نکرده باشند.
  • استفاده از برند یا لوگوی سازمانی در پک هدیه تبلیغاتی، روی برندینگ و تبلیغات بیشتر تاثیرگذار است.
  • هدایایی که به کار می روند باید متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان باشند.
  • تبلیغات باید در جای مناسبی از کالا قرار گیرد تا با تاثیرگذاری بیشتر، آزار بصری نیز نداشته باشد.
  • اطلاعاتی که روی هدیه های تبلیغاتی جهت برندینگ استفاده می شود، باید کوتاه و معنی دار باشند تا بتواند تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی سال 1402  | خرید ست هدایای تبلیغاتی مدیریتی

تنوع بالایی در طراحی هدایای تبلیغاتی وجود دارد مانند هدایای تبلیغاتی چرم، هدایای تبلیغاتی اداری و ... که هر کدام با هدف خاصی استفاده می شود. در هر کدام از دسته بندی‌ها نیز نمونه‌های مختلفی قرار دارد تا کاربران بتوانند مناسب ترین آن را با توجه به شرایط خود انتخاب کنند. هدایای مدیریتی که جهت ارتباط بیشتر با سایر مراکز و کسب و کارها انجام می شود نیز در دسته هدیه های تبلیغاتی قرار می گیرد. انواع محصولاتی که می توان در این زمینه استفاده کرد، شامل موارد زیر است.

  • محصولات الکترونیکی: پیشرفت تکنولوژی در دنیای مدرن باعث شده تا سلیقه و نیاز مخاطبان به سوی وسایل الکترونیکی برود. این شرایط روی انتخاب کالاهای دیجیتال و کاربرد آن در انواع ست هدیه تبلیغاتی تاثیر داشته است. از کاربردی ترین این کالاها می توان به پاور بانک ها، قاب گوشی همراه و هندزفری اشاره کرد.
  • انواع صنایع دستی: ارزش و محبوبیت صنایع دستی در بین گروه های مختلف باعث شده تا این محصولات در دسته با ارزش ترین هدیه های تبلیغاتی قرار گیرند. ساخت این کالاها توسط دست که نمایانگر هنر و فرهنگ ایرانی است، باعث بالا رفتن ارزش آن شده است. در انتخاب صنایع دستی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی، باید به کاربردی بودن آن توجه داشت تا تاثیرگذاری لازم را در جهت تبلیغات داشته باشد.
  • انواع نمونه های سررسید و تقویم: یکی از محصولات کاربردی و پرطرفدار در انواع پک هدیه تبلیغاتی، سررسیدها و تقویم ها می باشند. این ابزار به عنوان یک محصول کاربردی در نظر گرفته می شود که تقریبا در تمام طول سال برای بررسی تاریخ و مناسبت روزها مورد استفاده است. این امر نیز باعث می‌شود تا بسیاری از سازمان و شرکت‌ها با درج لوگو و برند خود، از آن برای تبلیغات و برندسازی استفاده کنند.

تنوع بالایی از انواع کالاها وجود دارند که می توان به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. انتخاب هر کدام از موارد بالا و بسیاری از نمونه های دیگر برای سفارش پک هدایای تبلیغاتی باید با توجه به نیاز مخاطب و نوع حوزه انتخاب شود. در کسب و کارهای لوکس و لاکچری باید از هدایای تبلیغاتی با این ویژگی که بیانگر ماهیت آن مجموعه است، استفاده کرد. جهت انتخاب مناسب ترین هدایا و کالاهای تبلیغاتی، می توان از راهنمایی های کارشناسان در مجموعه های چاپ استفاده کرد.

یکی از معتبرترین مراکز فعال در حوزه چاپ و بسته بندی، مجتمع چاپ و بسته بندی پارت می‌باشد که هر ساله محصولاتی با تنوع کم‌نظیر و کیفیتی مثال زدنی در این حوزه روانه بازار می‌کند. در پارت چاپ، امکان خرید پک هدایای تبلیغاتی خلاقانه در تعداد پایین، و همچنین سفارش هدایای تبلیغاتی برای مدیران با طراحی کاملا دلخواه و در تیراژ بالا وجود دارد و شما می‌توانید برای تولید جعبه هدایای تبلیغاتی اختصاصی خود برای سال جدید، از این مجموعه کمک بگیرید. در پایان با مراجعه به وبسایت مجتمع چاپ و بسته بندی پارت و یا تماس با شماره ۵۲۶۳۷۰۰۰-۰۲۱ ، با مشاوران این مجموعه در ارتباط بوده و از مشاوره رایگان پیش از سفارش هدایای تبلیغاتی خیلی خاص بهره ببرید.

کد خبر: ۲۶۸٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سارا مزروعی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
      0 0
      درود ست های هدیه سازمانی متنوعی دارین. برای سفارش حتما به سایت پارت چاپ مراجعه می کنیم