۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
قرارداد  ۲۵۰میلیارد ریالی خاهن با شرکت ایدم

قرارداد ۲۵۰میلیارد ریالی خاهن با شرکت ایدم

شرکت آهنگری تراکتور سازی ایران با نماد خاهن از انعقاد قرار داد ۲۵۰ میلیارد ریالی با شرکت ایدم خبر داد که می‌تواند بر روی افزایش ارزش سهام شرکت موثر باشد.

به گزارش بازار، شرکت آهنگری تراکتور سازی ایران با نماد خاهن از انعقاد یک قرار داد مهم با ایدم خبر داد.

در اطلاعیه سامانه اطلاع رسانی ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع انعقاد قرارداد مهم آمده: 

  شرکت در راستای افزایش فروش وسودآوری وتنوع در محصولات ومشتریان ،نسبت به ارائه پیش فاکتور به شرکت ایدم اقدام نموده که موارد اعلامی برای تولید وفروش انواع قطعات فورج درخواستی مورد تایید شرکت ایدم قرار گرفته است. قطعات موتورهای سنگین بعد از نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.    

جزئیات این اطلاعیه: 
تاریخ انعقاد قرارداد:۱۳۹۹/۰۴/۰۷    
طرف قرارداد: شرکت ایدم    
مبلغ قرارداد : مشخص نیست    
نحوه تسویه: بعد از ارائه هرپارتی وتایید آن توسط مشتری    
شرح جزئیات قرارداد:مبلغ پیش فاکتور با احتساب مبلغ مواد به نرخ حال بالغ بر ۲۵۰میلیارد ریال می باشد.که طی زمان بندی درخواستی مشتری تولید وتحویل خواهد شد.    
تاریخ مؤثر اجرای قرارداد: ۱۳۹۹/۰۴/۰۷  

به گزارش بازار؛  شرکت تراکتورسازی ایران یکی از شرکت‌های زیر گروه ساخت خودرو و قطعات است که در زمینه های فورج، ساخت قالب، عملیات حرارتی، کیفیت و ماشینکاری خدمات گسترده‌ای به صنایع مختلف ارائه نماید. شرکت آهنگری طیف وسیعی از قطعات مهم و ایمنی را در صنایع مختلف از جمله خودروسازی، کشاورزی، نفت و گاز، راه آهن و دریایی، راه ساختمان و معدن و مهندسی عمومی تولید می‌کند. توانمندی اختصاصی این شرکت تولید انواع میل لنگ و در کنار آن تولید انواع قطعات با وزن های ۲۰۰ گرم تا ۱۵۰ کیلوگرم می‌باشد.

میزان نقدشوندگی سهام این شرکت با میانگین حجم ماه ۱۶ میلیون واحد قابل قبول است. صنایع وابسته به این صنعت دامنه گسترده‌ای دارند بنابراین هر کدام از محصولات از جمله صنعت خودرو رشد پیدا کند به تبع آن ارزش سهام این شرکت افزایش می‌یابد.

طی ۱۰ روز گذشته ارزش سهام این شرکت از ۲۴.۰۰۰ به۳۵۰۰۰ رسید که دلیل آن را می‌توان به افزایش قیمت خودرو و خبر افزایش تولید خودرو در کشور دانست.

کد خبر: ۲۶٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha