۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
۲هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی  محور ابهر - قیدار نیاز است
مدیرکل راداری زنجان:

۲هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی محور ابهر - قیدار نیاز است

زنجان- قزوینیان، مدیرکل راهداری زنجان با بیان اینکه در چند سال گذشته ۹۷ نقطه شناسایی و رفع خطر شده است، گفت:دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و اقدامات دیگر در محور ابهر - قیدار نیاز است.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه در چند سال گذشته ۹۷ نقطه شناسایی و رفع خطر شده است،گفت: امسال توسط دستگاه‌هایی مثل پلیس معیارهایی برای شناسایی نقاط پرحادثه تعیین و بر اساس آن هت نقطه شناسایی شده است.

وی ابراز داشت: برخی از این محورها جزو مصوبات سفر قرار گرفت و از ۴ نقطه اولویت‌دار فعلاً یک نقطه اصلاح شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان،با بیان اینکه محور ابهر - قیدار جاده فرعی و کاملاً استاندارد است،گفت: مطالعه و طراحی برای سرعت مشخص و شرایط کوهستانی است و بعد از روکش آسفالت و ایجاد سطح هموار در این محور سرعت افزایش و در نتیجه تصادفات نیز افزایش یافت.

قزوینیان تاکید کرد: دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و انجام اقدامات دیگر در محور ابهر - قیدار نیاز است.

وی به وضعیت آزادراه زنجان – تبریز اشاره کرد و بیان داشت: آزادراه زنجان – تبریز برای تعمیر و نگهداری با بخش خصوصی مشارکت کرده بود و در سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی مقرر شد آزادراه زنجان به تبریز از بخش خصوصی به دولتی واگذار شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان،با بیان اینکه در دور سفر رئیس‌جمهور به زنجان بیشترین اعتبار معادل ۴ هزار میلیارد تومان برای حوزه راه مصوب شد،افزود: بیش از یک هزار و ۳۰۰ هزار میلیارد آن به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اختصاص دارد.

کد خبر: ۲۶۸٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha