۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
سهم تولید و صنعت از برق استان سمنان ۷۰ درصد است
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان:

سهم تولید و صنعت از برق استان سمنان ۷۰ درصد است

سمنان- مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با بیان اینکه ۷۰ درصد برق استان صرف تولید می‌شود، گفت: این میزان نشان دهنده استفاده مطلوب و متناسب از برق در صنعت و بخش خانگی و مصارف دیگر است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اکبر صباغ صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به نقش برق در تولید استان در سال جهش تولید، بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد انرژی الکتریکی در سطح استان در بخش تولیدی و صنعتی مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه این امر نشان‌دهنده استفاده مطلوب از برق در استان سمنان است، گفت: برق نقش خوبی در راستای حمایت از تولید در سطح استان ایفا کرده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: تحقق عملی جهش تولید در فراهم کردن زمینه‌های تولید مانند انرژی، زیرساخت‌ها و ... است که در این راه شرکت برق منطقه‌ای استان سعی داشته همکاری لازم را با واحدهای تولیدی داشته باشد.

صباغ گفت: برق منطقه‌ای سمنان باهمت و تلاش کارکنان خود درصدد است تا برق مصرفی همه مشترکان، به‌ویژه صنایع را تأمین کند.

وی افزود: افزایش مصرف برق در سال جاری، یک ماه زودتر از سال قبل با مصرفی بیش از ۶۰۰ مگاوات اتفاق افتاد و چنانچه روند رشد مصرف ادامه پیدا کند، مجبور به اِعمال محدودیت‌هایی در مصرف مشترکان برق در هشت شهرستان استان خواهیم شد.

کد خبر: ۲۶٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha