۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
تولید نفت خام در کشور به بیش از 3.4 میلیون بشکه در روز رسیده است
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

تولید نفت خام در کشور به بیش از 3.4 میلیون بشکه در روز رسیده است

بوشهر- غریبی مدیرعامل پایانه های نفتی ایران گفت: تولید نفت خام در کشور به بیش از 3.4 میلیون بشکه در روز رسیده است.

عباس غریبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تبیین دستاوردهای دولت و نظام اسلامی به مردم امری لازم و ضروری است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی با اشاره به تعهدات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در خارگ توسط پایانه های نفتی افزود: ۲ شناور مسافری پیشرفته و با کیفیت بین خارگ و گناوه و خارگ و بوشهر فراهم کرده ایم که به طور دائم در تردد هستند و به طور رایگان به مردم استان خدمات رسانی می کنند.

مدیر عامل پایانه های نفتی ایران خاطر نشان کرد: همچنین در حوزه بهداشت و درمان نیز اقدامات موثری انجام شده که سی تی اسکن و رادیولوژی بیمارستان خارگ راه اندازی شده و خدمات رایگان به جامعه هدف ارائه می دهد.

غریبی تصریح کرد: اکنون بیش از ۹۰ درصد صادرات نفت خام از طریق پایانه های نفتی در خارگ انجام می شود که نشان دهنده جایگاه این جزیره است.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار موجود، تولید نفت خام در کشور به بیش از 3.4 میلیون بشکه در روز رسیده که بخشی از آن به مصرفی داخلی اختصاص دارد و بخشی دیگر هم صادر می‌شود که نسبت به سال 1400 افزایش چشمگیری یافته است.

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران یادآور شد: توجه ویژه ای به مردم شریف استان بوشهر خواهیم داشت و در عمل به تعهدات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در این منطقه، نهایت توان خود را به کار می گیریم و هیچ گونه کوتاهی نخواهیم داشت.

کد خبر: ۲۶۸٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha