۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
۵۱۴ جواز تاسیس صنعتی در استان سمنان صادر شد
رییس سازمان صمت استان سمنان در گفتگو با بازار:

۵۱۴ جواز تاسیس صنعتی در استان سمنان صادر شد

سمنان- احمدی رییس سازمان صمت استان سمنان از صدور ۵۱۴ مجوز تاسیس صنعتی در استان طی ۹ ماهه سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: این واحد های صنعتی ۱۴ هزار شغل در استان ایجاد کردند.

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری ۵۱۴ جواز تاسیس واحد های صنعتی در استان سمنان صادر شده است، تاکید کرد: این واحد های صنعتی برای ۱۴ هزار و ۲۲۶ نفر شغل ایجاد می کنند که تحول خوبی در زمینه اشتغال زایی صنعتی در استان سمنان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه برای ۵۱۴ جواز تاسیس صادر شده در استان سمنان ۲۵۵ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان سمنان صورت گرفته است، ابراز کرد: ۱۷۶ پروانه بهره برداری صنعتی نیز در ۹ ماهه امسال در سراسر استان سمنان صادر شده است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه برای این واحد های صنعتی ۴۰ هزار و ۵۸۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است، تاکید کرد: این ۱۷۶ واحد صنعتی چهار هزار و ۵۶۰ شغل صنعتی را نیز در استان سمنان ایجاد می کنند.

احمدی با بیان اینکه در بازه زمانی ۹ ماهه سال جاری ۳۰ پروانه اکتشاف معدنی نیز در استان سمنان صادر شده است، ابراز کرد: ۱۴ گواهی کشف مواد معدنی نیز توسط سازمان صمت استان سمنان در همین بازه زمانی صادر شده است.

وی با بیان اینکه مجموع اشتغالی که مجموع ۲۷ جواز معدنی صادر شده در استان سمنان ایجاد می کنند ۱۶۹ مورد است، تاکید کرد: سرمایه گذاری کلی این جواز ها ۲۳ هزار میلیارد ریال برآورد می شود.

رییس سازمان صمت استان سمنان گفت: در مجموع طی ۹ ماهه امسال ۷۱۷ پروانه و جواز صنعتی و معدنی در استان سمنان با اعتبار سرمایه گذاری ۳۱۸ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۱۹ هزار نفر صادر شده که می تواند تحول خوبی را در بخش صنعت و معدن استان ایجاد کند.

کد خبر: ۲۶۸٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha