۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» گشایش می یابد
با حضور وزیر نیرو؛

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» گشایش می یابد

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» با مشارکت ۱۲۵ شرکت داخلی و خارجی دوم بهمن ماه با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» از دوم بهمن ماه در فضایی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران در مجموع ۱۲۵ شرکت داخلی و نمایندگانی از شرکت‌های خارجی حضور خواهند یافت.

آئین افتتاح این نمایشگاه، دوشنبه دوم بهمن ماه با حضور "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد صنعت آب و آب و فاضلاب ایران و تعدادی از میهمانان خارجی برگزار می‌شود.

در نمایشگاه تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران محصولاتی در بخش‌های لوله اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، شیرآلات خانگی، پمپ و ماشین آلات دوار، تصفیه آب صنعتی، لوله و اتصالات پلیمری، مواد شمیایی، رنگ و پوشش و خدماتی چون مهندسی مشاور، سد و نیروگاه های برق آبی، آموزش، آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب، تصفیه آب خانگی، نشت یابی، پیمانکار، بلوئر و وکیوم، سیستم های اندازه گیری و کنتور عرضه شده است.

زمان بازدید از این نمایشگاه، همه روزه ساعت ۸ صبح تا ۱۶ عصر خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است.

کد خبر: ۲۶۷٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha