۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
معرفی بیش از ۳۰۰ فقره ملک مازاد دولتی
در جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت انجام شد

معرفی بیش از ۳۰۰ فقره ملک مازاد دولتی

بیست و هفتمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت با حضور اعضای این کمیته برگزار و در آن بیش از ۳۰۰ فقره ملک مازاد دولتی متعلق به دستگاه‌های مختلف، به عنوان ملک مازاد شناخته شد.

به گزارش بازار، بیست و هفتمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت با حضور اعضای این کمیته در محل سالن تلاش وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. در این جلسه مالک رحمتی معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی، نماینده رئیس قوه قضائیه، نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط حضور داشتند.

اعضای این جلسه با مازاد بودن ۲ فقره ملک با بهره برداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و مرکزی و سه قطعه زمین با بهره برداری شرکت گاز واقع در استان مرکزی موافقت کردند. در ادامه تعداد ۴ فقره ملک با بهره برداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، واقع در استان‌های زنجان، مازنداران و تعداد ۲ فقره ملک با بهره برداری وزارت دادگستری در استان زنجان توسط اعضا مورد بررسی قرار گرفت و مازاد اعلام شد.

در بیست و هفتمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی، ۱۵ فقره ملک (مدرسه) با بهره برداری وزارت آموزش و پرورش در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، فارس و کرمان بررسی و مازاد اعلام گردید. همچنین تعداد ۹ فقره ملک با بهره برداری وزارت جهاد کشاورزی در استان کهگیلویه و بویر احمد، ۲۹۴ فقره آپارتمان با بهره‌برداری وزارت نیرو در استان خوزستان و ۲۷ فقره ملک با بهره‌برداری وزارت بهداشت در استان فارس بررسی و به عنوان املاک مازاد معرفی شد.

اعضای این کمیته تخصصی یک فقره ملک با بهره برداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان فارس و یک قطعه زمین با بهره‌برداری وزارت اقتصاد در استان مرکزی را مازاد تشخیص دادند.

کد خبر: ۲۶۷٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha