۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
هیچ بازنشسته‌‎ای کمتر از ۹ میلیون تومان حقوق نخواهد گرفت
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳:

هیچ بازنشسته‌‎ای کمتر از ۹ میلیون تومان حقوق نخواهد گرفت

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در مجلس گفت: آب، برق و گاز مدارس در صورت رعایت الگوی مصرف رایگان است. همچنین مصوب شد که هیچ بازنشسته‌‎ای کمتر از ۹ میلیون تومان حقوق نگیرد.

به گزارش بازار، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1403، عنوان کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ ، حق شغل شاغل به عنوان فوق العاده ویژه در حکم کارکنان وزارت کشور افزایش یک و نیم برابری خواهد داشت که اتفاق بسیار مثبتی برای کارکنان وزارت کشور است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس این پیشنهاد که به تصویب اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 نیز رسید، به صورت متوسط حدود 5 میلیون تومان به حقوق کارکنان وزارت کشور اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه مصوب شد که آب، برق و گاز همه مدارس در صورت رعایت الگوی مصرف رایگان باشد.

منادی سفیدان یادآور شد: کمیسیون در جریان بررسی تبصره ۱۵ لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مصوب کرد که افزایش حقوق کارمندان در سال آینده ۲۰ درصد باشد. همچنین کمیسیون کف حقوق شاغلین را ۱۰ و بازنشستگان را ۹ میلیون تومان پیش بینی کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین در تبصره 15 لایحه بودجه 1403 مصوب شد که کارکنان دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی که در لایحه ترمیم حقوق سال 1401 نسبت به حقوق آن‌ها اصلاحاتی انجام شد، این اصلاحات مستمر خواهد بود تا مشمول افزایش حقوق‌های جدید نیز شوند.

کد خبر: ۲۶۷٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha