۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
لایحه اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارائه شد
اختصاصی بازار

لایحه اصلاح ساختار بودجه به مجلس ارائه شد

سلیمی، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی از ارائه لایحه اصلاح ساختار بودجه از سوی دولت به مجلس خبر داد و گفت: اگر پیشنهادات ارائه شده به درستی به اصلاح ساختار بودجه توجه داشت، این لایحه به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ارسال خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اصلاح ساختار بودجه سالیانه در مجلس گفت: تغییر ساختار بودجه مقوله‌ای است که مقام معظم رهبری از دولت مطالبه کردند و دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: دولت سابق بر این هم لایحه‌ای را به مجلس دهم ارسال کرد که در واقع تغییر ساختار بودجه نبود و این لایحه به نوعی لایحه جا به جایی اعتبارات منظور شد.

عضو هیئت رییسه مجلس تصریح کرد: تغییر ساختار بودجه با برخی اقدامات صوری متفاوت است چراکه تغییر ساختار بودجه باید بنیادهای بودجه ریزی را در کشور تغییر دهد.

وی تاکید کرد: البته مجددا دولت مواردی را تحت عنوان لایحه اصلاح ساختار بودجه به مجلس یازدهم ارائه کرده است.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس به طور حتم بسته اصلاح ساختار بودجه را مجددا مورد پیگیری قرار خواهد داد، اظهارداشت: پیشنهاداتی که دولت سابق بر این به مجلس ارائه کرده بود، اصلاح ساختار بودجه نبود لذا این پیشنهادات جدید مورد بررسی قرار خواهد گرفت که مشخص شود این موارد هم مربوط به اصلاح ساختار بودجه است و یا دولت سعی دارد مسیر قبلی خود را طی کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر این پیشنهادات به درستی به اصلاح ساختار بودجه توجه داشت، این لایحه اصلاحی به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ارسال خواهد شد.

کد خبر: ۲۶٬۷۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha