۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
قیمت تخت خواب باکس دار دونفره ترکی

قیمت تخت خواب باکس دار دونفره ترکی

تخت خواب یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در میان لوازم منزل است که در دکوراسیون داخلی خانه، به خصوص دکوراسیون اتاق خواب تاثیر زیادی دارد.

به گزارش بازار، تخت خواب یکی از مهم‌ترین آیتم‌ها در میان لوازم منزل است که در دکوراسیون داخلی خانه، به خصوص دکوراسیون اتاق خواب تاثیر زیادی دارد. این محصول با طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود که هر کدام ویژگی‌های به خصوصی داشته و مناسب نوع خاصی از دکوراسیون است. یکی از جدیدترین مدل‌های تخت خواب، مدل تخت خواب ترکیه است. این مدل از تخت خواب ها معمولا در سبک مدرن طراحی می‌شوند و قیمت تخت خواب باکس دار دونفره مناسب همه سلیقه‌ها و فضاها هستند.

ویژگی تخت خواب ترکی

این روزها تخت خواب در انواع طرح‌ها و مدل‌ها موجود هستند و همین مسئله موجب شده که انتخاب تخت خوابی مناسب از میان مدل‌های متنوع موجود در بازار تا حدودی دشوار باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید با چند مدل تخت خواب آشنا شد و سپس براساس معیارهای شخصی مانند رنگ تخت خواب، طرح و مدل آن، رنگ و متراژ اتاق و... برای خرید این کالا اقدام کرد. یکی از شیک‌ترین مدل‌های تخت خواب امروزی که مورد پسند همه افراد است و به دلیل طراحی ویژه در انواع فضاها با هر دکوراسیونی قابل استفاده است. این تخت خواب ها جز مدل‌های پرفروش نیز هستند و این مسئله به دلیل ویژگی‌های آن‌ها است که عبارتند از:

جمع و جور بودن

جمع و جور بودن از ویژگی‌های مهم تخت خوابهای ترکی است. با توجه به اینکه امروزه بیشتر مردم دنیا در آپارتمان زندگی می‌کنند و فضای آپارتمان‌ها نیز برای استفاده از وسایل بزرگ و جاگیر محدود است، به همین دلیل بیشتر وسایل و لوازم خانه به گونه‌ای طراحی می‌شوند که کمترین فضا را اشغال کرده و در عین حال کاربردی باشند. وجود این ویژگی در تخت خواب های ترکی، حسن بزرگی برای این مدل از تخت خواب است.

طراحی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که مدل تخت خواب ترکیه را از دیگر مدل‌های تخت خواب متمایز می‌کند، سبک طراحی آن است. مدل‌های پرطرفدار و امروزی تخت خواب های ترکی بیشتر در سبک مدرن طراحی می‌شوند و این سبک علاوه بر اینکه جز سبک‌های محبوب دنیا است، آنقدر ساده است که به راحتی می‌توان در آن تغییر ایجاد کرد.

استفاده از متریال خوب

از دیگر ویژگی‌های تخت خوابهای ترکی می‌توان به استفاده از متریال خوب در تولید آن اشاره کرد. در تولید این مدل از تخت خواب همه استانداردها رعایت می‌شوند و استفاده از متریال خوب و با کیفیت هم یکی از استانداردهای تولید این محصول است. مدل‌های تخت خواب ترکی معمولا جز مقاوم‌ترین انواع تخت خواب هم هستند.

آیتم‌های موجود در تخت خواب کامل ترک

یک ست کامل تخت خواب ترک شامل جزئیات مختلفی است که اصلی‌ترین آن تخت خواب است. تخت خواب مهم‌ترین آیتم در تخت خواب است و با توجه به اندازه و نقش آن در تخت خواب، تمرکز اصلی طراحی روی این آیتم است. در واقع مدل و رنگ تخت خواب، سبک تخت خواب را مشخص می‌کند. پاختی‌ها از دیگر جزئیاتی هستند که در تخت خواب وجود دارند. پاتختی کمدی کوچک و کشودار است که در کنار تخت قرار می‌گیرد و برای قرار دادن آباژور، کتاب یا پارچ آب استفاده می‌شود.

میز و آیینه آرایشی و صندلی مخصوص آن، پاف، کمد، میز توالت و صندلی مخصوص آن از دیگر آیتم‌های موجود در تخت خواب هستند. البته در بعضی انواع تخت خواب علاوه بر آیتم‌های گفته شده، جزئیات دیگری مانند قفسه کتاب از جنس چوب یا متریال تخت خواب و با رنگ و طراحی مشابه آن هم وجود دارد.

مزایای استفاده از تخت خواب ترکی

مدل تخت خواب ترکیه مطابق بیشتر سلیقه‌ها است، اما این تنها مزیت این مدل از تخت خواب نیست. تهیه و خرید تخت خواب از نوع ترک مزایای مهم دیگری هم دارد که عبارتند از:

  • مرغوبیت متریال اولیه

  • طراحی و تولید تخت خواب مطابق با استانداردهای روز دنیا از نظر اندازه، ارتفاع و...

  • تنوع طرح و رنگ

  • امکان ست کردن با انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی

  • قیمت مقرون به صرفه و...

نکات مهم برای خرید تخت خواب ترک

مدل تخت خوابترکیه یکی از محبوب‌ترین مدل‌های امروزی است و جزو پرفروش‌ترین مدل‌های بازار نیز محسوب می‌شود. اگر شما هم این مدل تخت خواب را می‌پسندید و قصد خرید آن را دارید، باید چند نکته مهم را زمان خرید این محصول در نظر داشته باشید. این نکات به خرید تخت خوابی مطابق با نیاز و سلیقه شما و کاربردی از هر نظر کمک می‌کنند.

توجه به ابعاد اتاق

اولین نکته‌ای که قبل از خرید تخت خواب باید به آن توجه کنید، ابعاد اتاق است. اتاق خواب خود را دقیقا اندازه‌گیری کنید و از مناسب بودن تخت خواب انتخاب شده با ابعاد اتاق خواب، اطمینان حاصل کنید. هر چند بیشتر تخت خواب ترک جمع و جور طراحی می‌شوند، اما گاهی ممکن است متراژ اتاق آنقدر کم باشد که جایی برای خرید آیتم‌های جانبی سرویس وجود نداشته باشد.

ارتفاع تخت خواب

همان‌طور که گفته شد، طراحی استاندارد ویژگی اصلی انواع مدل تخت خواب ترکیه است و طراحی سرویس با ارتفاع مناسب یکی از استانداردهای طراحی و تولید تخت خواب است، اما به این موضوع بسنده نکنید و در زمان خرید، شخصا ارتفاع تخت خواب را بررسی کنید. ارتفاع تخت خواب باید با تشک اندازه‌گیری شود و معیار آن قرار گرفتن کف پا روی زمین، در شرایطی است که زاویه بین زانوها ۹۰ درجه باشد.

رنگ تخت خواب

رنگ دیگر موضوعی است که در خرید تخت خواب اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید. اگر دکوراسیون داخلی منزل شما سبک خاصی دارد، بهتر است رنگ تخت خواب را متناسب با رنگ اصلی دکوراسیون انتخاب کنید. برای مثال در دکوراسیون مدرن رنگ‌های خنثی، رنگ اصلی هستند و بهتر است تخت خواب هم از همین رنگ‌ها تشکیل شده باشد. البته اجباری نیست که اتاق خواب خود را دقیقا متناسب با دکوراسیون منزل طراحی کنید و این امکان هم وجود دارد که سبک طراحی اتاق خواب، رنگ و مدل آن کاملا متفاوت با دیگر بخش‌های خانه باشد.

جنس تخت خواب

انواع مدل تخت خواب ترکیه در جنس‌ و متریال مختلفی ساخته می‌شوند که اکثر آن‌ها کیفیت و دوام بالای دارند، با این حال در زمان خرید باید این نکته را هم در نظر داشته باشید و جنسی را انتخاب کنید که مقاومت خوبی داشته باشد. بهترین جنس تخت خواب در حال حاضر، سرویس‌های چوبی به خصوص از نوع ام دی اف است. بهتر است در زمان خرید ضخامت ورق ام دی افی که تخت خواب از آن تولید شده را بررسی کنید تا از مقاومت آن اطمینان داشته باشید. جنس چوبی علاوه بر مقاومت بالا، ظاهری ایده‌آل و زیبا هم دارد.

قیمت تخت خواب باکس دار دونفره ترکی

وزن تخت خواب

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که هر چه وزن تخت خواب سنگین‌تر باشد، کیفیت و مقاومت آن بهتر است و سرویس آن‌ها طول عمر بیشتری خواهد داشت، در حالی که لزوما این‌طور نیست. وزن بالای تخت خواب گاهی موجب می‌شود که در زمان جابجایی، فشار زیادی به سرویس وارد شده و دچار شکستگی شود. تخت خواب باید سبک باشد تا جابجایی آن در اتاق خواب ساده باشد.

بررسی مدل‌ها قبل از خرید

بهتر است قبل از مراجعه به بازار برای خرید تخت خواب، چند مدل تخت خواب ترکیه را مشاهده کنید تا با سبک طراحی و ساخت تخت خواب های ترکی آشنا باشید. این کار پیدا کردن تخت خواب مورد نظر از میان صدها مدل سرویس موجود در بازار را ساده‌تر می‌کند و به خریدی سریع و راحت نیز کمک می‌کند. به علاوه با بررسی مدل‌ها و قیمت حدودی آن‌ها می‌توانید بودجه مورد نیاز برای خرید تخت خواب را نیز تخمین زده و متناسب با این موضوع سرویس مورد نظر خود را خریداری کنید.

قیمت تخت خواب های ترکی

قیمت یکی از مسائل مهم در خرید تخت خواب است و بیشتر مشتریان قبل از هر چیز به این موضوع توجه می‌کنند. قیمت این محصول بسته به موضوعاتی مانند جنس و متریالی که در تولید سرویس به کار رفته، تعداد آیتم‌ها و جزئیات سرویس و... متفاوت است اما چیزی که مسلم است بالاتر بودن قیمت مدل تخت خواب ترکیه نسبت به تخت خواب های ایرانی است. این تفاوت قیمت علاوه بر نکات گفته شده مانند استفاده از متریال مرغوب یا طراحی خاص، یک عامل دیگر هم دارد و آن نرخ ارز است. تخت خواب ترکی یک محصول وارداتی است و مانند دیگر محصولات وارداتی، قیمت آن بسته به نرخ روز ارز و با محاسبه هزینه‌هایی مانند گمرک و ترخیص کالا است.

البته جای نگرانی نیست، زیرا با چند راهکار ساده می‌توانید قیمت خرید تخت خواب ترک را کاهش دهید و این راهکارها به شرح زیر هستند:

  • در صورتی که بودجه محدودی دارید، صرفا آیتم‌های اصلی مانند تخت، کمد و میز آرایش و آیینه را خریداری کنید.

  • خرید را به موقع انجام دهید تا فرصت مناسب برای گشتن در بازار و بررسی قیمت‌ها را داشته باشید.

  • خرید را از مراکز دارای تخفیف انجام دهید.

  • در نهایت به دنبال طراحی‌های خاص در خرید نباشید زیرا اینگونه طرح‌ها قیمت بالاتری دارند.

مدل تخت خواب ترکیه؛ مناسب سخت پسندان

مدل تخت خواب ترکیه از آن دست مدل‌هایی است که حتی رضایت سخت پسندترین افراد را  هم جلب می‌کند. این مدل تخت خواب ها که اغلب مدرن و با رنگ‌بندی و طراحی لوکس و به‌روز هستند، بهترین گزینه برای خانه‌های طراحی شده به سبک مدرن یا خانه‌هایی هستند که در سبک طراحی آن‌ها آیتم‌هایی با طرح و مدل ماندگار استفاده می‌شود. این مدل تخت خواب ها را در فروشگاه‌ benizma.com می‌توان پیدا کنید.

کد خبر: ۲۶۷٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha