۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
سهم ۷۰ درصدی خانه‌ها در مصرف گاز کشور
مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز اعلام کرد

سهم ۷۰ درصدی خانه‌ها در مصرف گاز کشور

مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز گفت: با افزایش ۲۰ میلیون مترمکعبی مصرف گاز نسبت به دو روز گذشته، مصرف گاز به عدد ۵۵۱.۸ میلیون مترمکعب رسید.

به گزارش بازار، سعید عقلی، مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز در ارتباط زنده خبر ساعت ۱۱ شبکه خبر، با بیان اینکه مصرف گاز در بیست و چهار ساعت گذشته در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده به عدد ۵۵۱.۸ میلیون مترمکعب رسیده است، گفت: مصرف به تفکیک در بخش‌های خانگی به ۳۸۶ میلیون مترمکعب، در بخش‌های تجاری و عمومی به ۵۰ میلیون مترمکعب، در صنایع غیرعمده حدود ۶۰ میلیون مترمکعب و در بخش‌های کشاورزی و حمل نقل هر کدام ۲۸ میلیون مترمکعب است.

وی افزود: نسبت به دو روز گذشته ۲۰ میلیون مترمکعب مصرف گاز در کشور افزایش داشته است.

عقلی در ادامه گفت: امسال متوسط دمای کشور تا کنون ۹ درجه بوده است، اما این عدد در مدت زمان مشابه سال گذشته ۰ درجه و مقدار مصرف گاز در کشور نیز ۶۸۰ میلیونت مترمکعب بوده است.

مدیر مرکز راهبری شرکت ملی گاز به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر کاهش دما در روزهای آتی اشاره کر و گفت: استفاده از تجهیزات با بازدهی بالاتر در منازل، عدم استفاده از تجهیزات گرمایشی در فضای باز در بخش تجاری و استفاده از دمای رفاه یعنی دمای ۱۸ درجه سانتی گراد در بخش‌های عمومی، اقدامات ضروری برای تامین گاز در همه کشور و برای همه مردم است.

کد خبر: ۲۶۷٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha