۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
اخذ مالیات از بخش کشاورزی برای گلستان زیان بار است 
رئیس اتاق بازرگانی گرگان: 

اخذ مالیات از بخش کشاورزی برای گلستان زیان بار است 

گرگان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان با اشاره به اینکه گلستان تولید کننده محصولات اساسی در حوزه کشاورزی است، گفت: اعمال مالیات بر بخش کشاورزی برای این استان سنگین تمام می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر یوسفی شامگاه شنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان ضمن اشاره به چالش های مالیاتی، اظهار کرد: گلستان تولید کننده محصولات اساسی کشاورزی است لذا مالیات بر بخش کشاورزی، بسیار برای استان زیان بار است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: این استان تولید کننده محصولات اساسی بوده و به دلیل قیمت های دستوری، به دولت یارانه می دهد که این شرایط موجب می شود اعمال مالیات بر بخش کشاورزی برای بخش کشاورزی به ویژه در گلستان بسیار سنگین تمام شود.

یوسفی بیان کرد: خوشبختانه بخش خصوصی در استان گلستان، همراه دولت است و تعامل بسیار خوبی با مسئولان دارد.

وی گفت: در سفر ریاست محترم جمهور انتظار داشتیم بخش خصوصی بیشتر جدی گرفته شود و موضوعات کلان را در حضور رئیس جمهور مطرح کنیم.

رییس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی گرگان به ارائه نامه نیاز های استان به رییس جمهور اشاره کرد و افزود: مباحثی همچون تنش های آبی و ایجاد آب شیرین کن، خط ریلی اینچه برون شاهرود،ضرورت معافیت مالیاتی بخش کشاورزی در لایحه مالیات در این نامه ذکر شد که امید داریم مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر: ۲۶۷٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha