۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
افزایش قیمت فلزات جهانی در بازار تهران
بازار گزارش می‌ دهد؛

افزایش قیمت فلزات جهانی در بازار تهران

تهران- قیمت فلزات جهانی در بازار تهران اعلام شد بر این اساس، قیمت های جدید فلزات با افزایش مواجه بوده اند.

به گزارش بازار؛ قیمت فلزات جهانی در بازار تهران اعلام شد. بر اساس قیمت های جدید، فلزات با افزایش مواجه بوده اند. قیمت فلز مس های گرید سه دلار و ۸۳۸ سنت با افزایش ۳۱ صدم درصد معامله شد. همچنین انس پلاتین با نرخ ۹۱۵ دلار و ۴۰ سنت، افزایش ۲۳ صدم درصدی را به خود دید. انس پالادیوم نیز با ۹۵۰ دلار و ۱۵ صدم درصد افزایش به نظر می رسد هفته را به پایان برساند؛ در ادامه الوار ۵۶۵ دلار و کاهش قیمت ۹ صدم درصدی داشت.

قیمت هر تن آلومینیوم در بازارهای جهانی دو هزار و ۲۱۷ دلار، سرب دو هزار و ۶۸ دلار و روی نیز دو هزار و ۳۸۷ دلار معامله می شود و نیز مس با قیمت هشت هزار و چهارصد و ۷۸ دلار معامله شد و هیچ کدام تغییر قیمتی را مشاهده نکردند. همچنین نیکل هر تن ۱۶ هزار و ۳۷۱ دلار، کبالت ۵۰ هزار و ۵۹۲ دلار، قلع ۲۷ هزار و ۲۹۳ دلار به صورت زنده معامله می شوند.

در بازار این کشور مس های گرید هر پوند سه دلار و ۸۳۸ سنت، سنگ آهن هر پوند یکصد و ۲۹ دلار و ۲۹ سنت، آلومینیوم هر پوند دو هزار و ۲۰۹ دلار و ۷۵ سنت و اورانیوم نیز هر پوند یکصد و یک دلار و ۷۵ سنت و فولاد ۷۸۹ دلار معامله می شود همچنین روی نیز با نرخ دو هزار و ۲۹۷ دلار در حال معامله است

انس طلا با قیمت دو هزار و ۱۳ دلار پنج صدم درصد افزایش قیمت، انس نقره با نرخ ۲۳ دلار و ۴۸ سنت و سه صدم درصد و همچنین انس پلاتین نیز ۹۱۴ دلار و ۴۱ سنت که شاهد ۲۳ صدم درصد افزایش قیمت و انس پالادیوم نیز ۹۵۰ دلار و افزایش ۱۵ صدم درصدی را مشاهده کرد.

کد خبر: ۲۶۷٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha