۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
تحریف و تقطیع اظهارات وزیر اقتصاد درباره فساد چای دبش

تحریف و تقطیع اظهارات وزیر اقتصاد درباره فساد چای دبش

وزیر اقتصاد به صراحت موضوع چای دبش را فساد خوانده و به مردم اطمینان داده است که دولت در احقاق حقوق مردم و برخورد با فساد هیچ خط قرمزی ندارد.

به گزارش بازار، وزارت اقتصاد در پاسخ به سوء برداشت‌هایی که با تقطیع اظهارات وزیر اقتصاد درباره فساد چای دبش صورت گرفته، توضیح داد: دولت هیچ خط قرمزی در برخورد با فساد ندارد و این موضوع به صراحت در سخنان وزیر اقتصاد بیان شده است.

همچنان که خاندوزی اعلام کرده است: «دولت بنا نیست خاکروبه‌ها را زیر فرش‌ها پنهان کند، نمی‌خواهد روی فسادها سرپوش بگذارد و قرار نیست عده‌ای در حاشیه امن باشند.» بنابراین درباره فساد چای دبش هم بعیدترین برداشت، تقطیع سخنان وزیر و ادعای توجیه این فساد است.

وزیر اقتصاد به مردم اطمینان داد که پول ارز دریافت شده و بازگشته است اما در عین حال تصریح کرد که حتما فساد اتفاق افتاده و کسی دنبال لاپوشانی این مساله نیست، همچنانکه پرونده به قوه قضاییه ارجاع شده و ان‌شاءالله قوه قضاییه رأی محکم و قطعی و اشد مجازات را صادر خواهد کرد.

با وجود اظهار نظر صریح وزیر اقتصاد، این سوءبرداشت‌ها با تحریف و تقطیع سخنان و ادعای توجیه فساد کاملا غیر منطقی و نادرست است.

کد خبر: ۲۶۷٬۲۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha