۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳
کتاب اقتصاد حمل و نقل برقی مناسب تدوین استراتژی
بازار خبر می دهد:

کتاب اقتصاد حمل و نقل برقی مناسب تدوین استراتژی

به تازگی شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو کتابی به نام اقتصاد حمل و نقل برقی چاپ کرده که می تواند در تدوین برنامه وزارت صمت برای برقی سازی خودروها کمک بسزایی کند.

بازار؛ گروه خودرو: به تازگی علی میرزایی با همکاری شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو کتابی به نام اقتصاد حمل و نقل برقی چاپ کردند.

علی میرزایی نویسنده این کتاب در خصوص هدف اصلی انتشار《اقتصاد حمل و نقل برقی》 به بازار گفت: این کتاب، ارائه راهنمای فنی برای طراحی یا راه اندازی حمل و نقل برقی نیست. بلکه، هدف مطرح کردن چالش ها
و تنگناهای احتمالی مختلف در صورت مصمم بودن به حرکت در مسیر تحول به فناوری های پیشرفته است. صنعت و اقتصاد ما دیگر توان از دست دادن زمان با آزمون و خطا را ندارد.

وی، افزود: آنچه صنعت و اقتصاد ما به آن نیاز دارد، چشم اندازی روشن و عزم تزلزل ناپذیر برای موفقیت است، که در نهایت فردایی بهتر را برای نسل بعدی که آرزوی شکوفایی در این سرزمین بی نظیر دارد را تسهیل کند.

میرزایی در خصوص آخرین پیشرفت ها و چالش های مرتبط با برقی سازی حمل و نقل، اظهار داشت: این کتاب به منزله مشاوره تجاری یا سرمایه گذاری نیست. علاوه بر این، موضوعاتی مانند طراحی و بهره برداری خودروی برقی، آزمایش و صالحیت، استانداردها و پروتکل های ارتباطی، و الزامات ملی و بین المللی در حوزه حمل و نقل را پوشش نمیدهد. از آنجایی که صنعت حمل و نقل به سرعت در حال پیشرفت است، توصیه می شود برای راهنمایی های خاص و مطالعات به روز با کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

با توجه به فقدان استراتژی در صنعت خودرو و عدم تدوین برنامه راهبردی برای برقی سازی حمل و نقل، به نظر می رسد که این کتاب می تواند در تصمیمات خلق الساعه سیاستگذاران اثر مثبت جهت بهبود صنعت و بازار خودرو داشته باشد.

کد خبر: ۲۶۷٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha