۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
پرداخت تسهیلات بلاعوض برای سیل زدگان گرمی و انگوت
معاون بازسازی بنیاد مسکن خبر داد؛

پرداخت تسهیلات بلاعوض برای سیل زدگان گرمی و انگوت

اردبیل- جودی، معاون امور بازسازی بنیاد مسکن از آغاز پرداخت تسهیلات بلاعوض برای سیل زدگان گرمی و انگوت خبر داد.

مجید جودی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به آغاز پرداخت تسهیلات بلاعوض برای سیل زدگان گرمی و انگوت، اظهار کرد: این تسهیلات بلاعوض بر اساس گزارش بنیاد مسکن و استعلام از فرمانداری با اولویت خانواده های نیازمند انجام می شود تا در تکمیل واحدهای مسکونی نوساز خود دغدغه ای از بابت تأمین منابع مالی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: پرداخت تسهیلات کم بهره تا ۳۵۰ میلیون تومان برای این خانواده ها در نظر گرفته شده که ۲۰۰ میلیون تومان آن پیش از این پرداخت شده و ۱۵۰ میلیون تومان متمم این تسهیلات نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن گفت: خانواده هایی که از این تسهیلات بهره مند نشدند، می توانند با ارائه مدارک و مستندات تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان از تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن برای ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی خود استفاده کنند.

جودی افزود: در کنار کمک بنیاد مسکن به ساخت واحدهای مسکونی، عملیات زیرسازی نیز با همکاری پیمانکاران شروع شده و تلاش بر این است تا با تأمین قیر رایگان و سایر مصالح زیرساخت های مورد نیاز در این مناطق فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن سالانه بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده روستایی را تا ۳۰۰ هزار واحد هدف گذاری کرده که بخش عمده ای از این تعهدات در استان ها شکل اجرایی گرفته و امکان همراهی همکاران ما در نظارت بر اجرای کیفی این واحدها فراهم شده است.

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن بیان کرد: در مناطق زلزله زده و سیل زده روستایی تلاش بر این است تا حمایت های همه جانبه به ویژه پرداخت تسهیلات بلاعوض نیز یاریگر این خانواده ها باشد تا امکان سکونت در این واحدها فراهم آید.

کد خبر: ۲۶۷٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha