کسب درآمد با پرینترهای سه‌بعدی خانگی

کسب درآمد با پرینترهای سه‌بعدی خانگی

محققان یکی از شرکت‌های استارت‌آپی مستقر در پردیس پارک علم و فناوری شیراز پرینترهای سایز خانگی را عرضه کردند که به گفته آنها این دستگاه به توسعه کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند.

به گزارش بازار، امین کاشفی، بنیانگذار و مدیر این شرکت استارت‌آپی، گفت: محصولات ما شامل پرینترهای سه‌بعدی صنعتی و خانگی همچنین تولید مواد سیمانی و سرامیکی دوستدار محیط زیست است.

وی استفاده از پرینترهای سه‌بعدی سرامیکی خانگی را تحولی در کاربرد این نوع پرینترها دانست، چون کاربران عادی نیز می‌توانند از این دستگاه با کمترین هزینه کسب درآمد کنند، اظهار کرد: شعار ما توسعه کسب و کارهای خانگی است؛ از این رو ما پرینترهای سه‌بعدی را با قیمت اقتصادی ۶۰ میلیون تومان برای توسعه کسب و کارهای کوچک عرضه کردیم.

کاشفی با اشاره به مزایای پرینترهای خانگی، گفت: پرینترهای سه‌بعدی ۳۰ در ۲۰ در ۲۰ میلی‌متر و وزن ۲۰ کیلوگرم و دقت ۰.۰۱ میلی‌متر به تولید رسیده است. قطر نازل‌های سرامیکی آن ۱.۲ میلی‌متر است. علاوه بر آن این دستگاه دارای مانیتور ۳.۵ اینچی لمسی تحت شبکه با رابط کاربری آسان است و همچنین به سیستم هشدار تعویض کارتریج مجهز است.

مدیر این شرکت استارت‌آپی با بیان اینکه گل مورد نیاز این پرینتر نیز در این شرکت تولید می‌شود، اظهار کرد: پرینترهای سه‌بعدی با کاربرد در بخش‌های صنعتی از دیگر دستاوردهای این شرکت است.

کد خبر: ۲۶۷٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha