۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
پروژه متری تهران - شمال و آزادراه ساحلی در دست مطالعه است
استاندار مازندران:

پروژه متری تهران - شمال و آزادراه ساحلی در دست مطالعه است

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران متروی تهران - شمال و آزادراه ساحلی را از پروژه های مهم و در دست مطالعه استان ذکر کرد.

سید محمود حسینی پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به توسعه شبکه حمل و نقل گفت: بزرگترین پروژه مازندران که دولت اهتمام خاصی برای آن گذاشت، آزاد راه تهران شمال است که نقش مؤثری در فعال شدن کریدور شمال جنوب دارد.

وی با بیان اینکه بزرگترین شبکه دریایی در استان مازندران در دست مطاله است، اذعان کرد: چندین شرکت مهم روی آزادراه ساحلی مازندران که ترکیبی از مسیر جاده‌ای و ریلی و زیباترین جاده کشور در حال مطالعه است و برای این پروژه سرمایه گذار خارجی نیز داریم که آماده سرمایه گذاری است و برای رفع ترافیک نیازمند این پروژه ساحلی هستیم.

استاندار مازندران پروژه متروی تهران به شمال را از دیگر پروژه‌ های در دست اقدام برشمرد و گفت: در استان مازندران متناسب با زیست بوم استان نیازمند صنایع مادر هستیم و مطالبات مردم را پیگیری خواهیم کرد.

حسینی پور با بیان اینکه در موضوع فعالیت‌های کشاورزی در استان مازندران راهبرد اصلی ما الگوی کشور هلند است، افزود: مهمترین بحث ما مردمی سازی اقتصاد است و دولت باید میدان را در اختیار مردم بگذارد.

اولین رویداد جام رسانه‌ای با شعار «پیشرفت ایران، پیشرفت مازندران، اخبار امیدآفرینی در ساری» در حال برگزاری است.

کد خبر: ۲۶۷٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha