۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
یکی از اولویت‌های اصلی هلدینگ تاپیکو حضور در حوزه‌های بالادستی است
مدیران ارشد هلدینگ نفت و گاز قرارگاه خاتم‌الانبیاء:

یکی از اولویت‌های اصلی هلدینگ تاپیکو حضور در حوزه‌های بالادستی است

مدیران ارشد هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) دیدار کردند.

به گزارش بازار، مدیران ارشد هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور در شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با بابک افقهی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره، فرهاد ایزدجو رئیس هیات مدیره و علی سیفیان قائم مقام و عضو هیات مدیره دیدار و گفت وگو کردند.

بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در این دیدار با اشاره به سیاست‌گذاری‌های انجام شده هلدینگ در جهت مرتفع ساختن نیاز کشور، از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این هلدینگ در جهت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های توسعه‌ای حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.

وی حضور در مباحث بالادستی در حوزه نفت و گاز را از برنامه های اولویت دار هلدینگ دانست و تصریح کرد: همکاری با قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) با توجه به تجارب و ظرفیت های خوبی که در حوزه بالادستی و توسعه میادین دارد باید در دستور کار مدیران ۲ هلدینگ قرار گیرد.

در این جلسه زمینه‌های همکاری بویژه در حوزه توسعه میادین نفت و گاز با توجه به دارا بودن دو شرکت E&P، تجهیزات، امکانات، نیروی متخصص و سابقه و توان عملیاتی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) در حوزه بالادستی، مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۲۶۷٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha