۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
 اجرای هزار و ۵۰ طرح اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

اجرای هزار و ۵۰ طرح اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۵۰ طرح اقتصادی بزرگ، متوسط و کوچک با مشارکت ستاد اجرای فرمان امام(ره) در این استان در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین کلانتری بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اعتبار در نظر گرفته شده این تعداد طرح اقتصادی، یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) مجتمع شبانه روزی دخترانه منطقه زیلایی را احداث می کند، گفت: همچنین کارخانه فرآوری گیاهان دارویی گچساران و باشت نیز با مشارکت ستاد، به بهره برداری می رسد.

کلانتری افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به طور رسمی دفتر نمایندگی خود را در این استان راه اندازی کند.

وی تصریح کرد: همچنین این ستاد، ۱۵۶ پروژه عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا دارد که سهم بنیاد در اجرای این تعداد پروژه ۶۴۹ میلیارد ریال بوده و بقیه اعتبار مورد نیاز نیز از محل تملک دارائی های سرمایه ای استان تامین می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: این بنیاد همچنین در بیمه کردن ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان در سال جاری مشارکت می کند.

وی اظهار داشت: ۱۶ مدرسه، ۱۸ پروژه راه و شهرسازی، ۲۶ پروژه در حوزه آبفا و پنچ پروژه در حوزه بهداشت و درمان از مهمترین پروژه های ستاد در استان بوده که میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها نیز ۷۵ درصد است.

کد خبر: ۲۶٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha