۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
۲۸۰۰ تن برنج و شکر در استان قزوین توزیع شد
برای تنظیم بازار؛

۲۸۰۰ تن برنج و شکر در استان قزوین توزیع شد

قزوین - زمانی، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: دو هزار و ۸۷۳ تن برنج و شکر تنظیم بازار طی نه ماهه نخست سال جاری در سطح شهرستانهای این استان توزیع شده است.

جمشید زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه دو هزار و ۸۷۳ تن برنج و شکر تنظیم بازار طی نه ماهه نخست سال جاری در استان قزوین توزیع شده است، تاکید کرد: از این میزان یک هزار و ۶۰۲ تن برنج هندی و یک هزار و ۲۷۱ تن شکر می باشد که از محل تخصیص اداره کل غله توزیع شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای دی ماه تاکنون ۲۰۰ تن برنج هندی و ۱۵۰ تن شکر مصرف خانوار توزیع که این طرح تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت یادآور شد: این میزان برنج و شکر از طریق تعاونی‌های مصرفی کارمندی و کارگری و فروشگاههای معتبر و بزرگ در سطح استان توزیع شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه کرد: شکر و برنج تنظیم بازار علاوه بر تامین نیاز مصرف کننده به تعادل بخشی در بازار و ثبات در قیمت‌ها نیز کمک خواهد کرد.

زمانی افزود: عرضه مناسب کالاهای اساسی و مورد نیاز شهروندان با هدف تامین و تولید پایدار کالاها و محصولات اساسی از مهمترین اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر: ۲۶۶٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha