۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
۱۱۴ درصد تعهد اشتغال در استان قزوین محقق شد
معاون تعاون اداره کل کار قزوین در گفت‌وگو با بازار:

۱۱۴ درصد تعهد اشتغال در استان قزوین محقق شد

قزوین- رحیمی، معاون اشتغال اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قزوین از تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان در ۹ ماهه امسال خبر داد.

محمدمهدی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: با توجه به این میزان تحقق استان قزوین موفق به کسب رتبه اول ذیل زیست‌بوم ملی اشتغال کشور شده است.

وی با بیان اینکه مخاطب ما در زیست بوم ملی اشتغال دو گروه جامعه بیکار و کسانی هستند که شغل شایسته، پایدار و یا رسمی ندارند، اضافه کرد: بر مبنای مدل زیست بوم ملی اشتغال و ایجاد یک میلیون شغل در کشور در سال ۱۴۰۲ تعهد اشتغال دستگاه های اشتغال زای استان قزوین در سال جاری ۱۹ هزار و ۱۷ نفر بود.

معاون اشتغال و سرمایه‌گذاری اداره‌کل کار استان قزوین ادامه داد: بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ شغل تاکنون در استان ایجاد شده که بیش از تعهد سال است.

رحیمی بیان کرد: در این میان شهرستان قزوین علی‌رغم داشتن بیشترین تعهد بهترین عملکرد را در میان شهرستان‌ها داشته و شهرستان آوج هم دارای پایین‌ترین عملکرد بوده است.

وی دستگاه هایی نظیر صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی،راه و شهرسازی و بنیاد برکت (وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام‌(ره)) هم دارای بیشترین تعهدات و بهترین عملکرد را در میان دستگاه های اشتغالزایی استان داشتند.

کد خبر: ۲۶۶٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha