۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
سردار هادیانفر معاون حمل و نقل وزیر راه شد
طی حکمی از سوی وزیر راه؛

سردار هادیانفر معاون حمل و نقل وزیر راه شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی سیدکمال هادیانفر را به عنوان معاون حمل‌ونقل به جای شهریار افندی‌زاده‌ منصوب کرد.

‌به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش امروز سه‌شنبه در حکمی خطاب به سید کمال هادیانفر، تصریح کرد: با توجه به تعهد، تخصص، تجربه و سوابق ارزنده مدیریتی جنابعالی به سمت معاون حمل‌ونقل منصوب می شوید.

وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب معاون حمل ونقل خواستار پیگیری و تلاش در راستای اجرای همه جانبه سیاست های کلی نظام در حوزه حمل و نقل، ایجاد و راهبری نظام جامع حمل ونقل ملی، برنامه ریزی و همکاری در اجرای «ابتکار ایران راه»، تلاش برای فراهم سازی بسترهای تحقق حمل ونقل هوشمند شد.
برنامه ریزی و همکاری با سایر دستگاه‌های مربوط در حوزه سازماندهی و نظارت بر عرضه و فروش بلیت از دیگر موارد مورد تأکید وزیر راه و شهرسازی در این حکم انتصاب بوده است.

سردار سیدکمال هادیانفر، از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بود، در سال ۱۳۸۹ به ریاست پلیس فتا رسید و در اسفند ماه ۱۳۹۷ به ریاست پلیس راهور منصوب شده بود.

انتصاب رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل‌ونقل
همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکم جداگانه ای شهریار افندی زاده را به عنوان مشاور ارشد وزیر در امور حمل ونقل و رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل‌ونقل منصوب کرد.

در این حکم انتصاب مهرداد بذرپاش خواستار تأسیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل ونقل، به روز رسانی استانداردها و تدوین نظام جامع کاهش سوانح حمل و نقل در بخش‌های مختلف و ارتقای همکاری با سازمان‌های داخلی و خارجی در کاهش سوانح حمل و نقل شده است.

کد خبر: ۲۶۶٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha