۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
۲۰ هکتار از اراضی راکد صنعتی در استان سمنان خلع ید شد
مدیرعامل شهرک های صنعتی سمنان:

۲۰ هکتار از اراضی راکد صنعتی در استان سمنان خلع ید شد

سمنان- باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: از ابتدای سال تاکنون، ۲۰ هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در این استان خلع ید شد.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون، ۲۰ هکتار از اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در این استان خلع ید شده است، تاکید کرد: میزان اراضی با ۱۹ فقره قرارداد راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان تعیین تکلیف و خلع ید شد.

وی با اشاره به برگزاری پنج جلسه داوری و حل اختلاف شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان به‌منظور بررسی ۹۰ فقره پرونده قرارداد در این مدت، تصریح کرد: ۵۹ قرارداد واگذاری اراضی راکد شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به مساحت حدود ۱۳ هکتار فسخ شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه هشت فقره قرارداد برای ادامه فرایند سرمایه‌گذاری، مهلت دوباره بهره‌برداری گرفته و ۱۶ فقره قرارداد نیز از دستور کار خارج شد، ابراز کرد: شش قرارداد در جلسه داوری و حل اختلاف انصرافی بوده و در خصوص یک فقره قرارداد تجدید جلسه برگزار می‌شود.

باقری با بیان اینکه مساحت اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان شش هزار و ۴۵۳ هکتار است، افزود: از این میزان چهار هزار و ۴۹۱ هکتار در مساحت فاز عملیاتی، دو هزار و ۹۳۴ هکتار مساحت زمین صنعتی محسوب می شود و دو هزار و ۲۰۸ هکتار از اراضی واگذار شده است.

کد خبر: ۲۶۶٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha