۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
میزان ارزآوری فروش دستاوردهای وزارت دفاع چند برابر افزایش داشته است
وزیر دفاع:

میزان ارزآوری فروش دستاوردهای وزارت دفاع چند برابر افزایش داشته است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: غالب کشورهای آزادی‌خواه و مستقل از دستاوردهای دفاعی ایران استفاده می‌کنند.

به گزارش بازار، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درخصوص ساخت بالگرد ملی، اظهار کرد: در مرحله طراحی مفهومی ساخت بالگرد ملی یا بومی هستیم. در زمینه تعمیرات اساسی بالگردها، در حوزه شرقی و غربی در حال انجام کار هستیم و هیچ مشکلی در تعمیرات اساسی نداریم.

وی گفت: ساخت بالگرد ملی در حقیقت دستیابی به این فناوری است که بتوانیم ابتدائاً در تعمیرات و ساختن قطعات همه بخش‌های بالگرد اقدام کنیم که این کار شده و طراحی مفهومی نیز تمام شده و باقی مراحل دنبال می‌شود لذا در آینده نه چندان دور حتماً ساخت بالگرد ملی به سرانجام خواهد رسید.

امیر سرتیپ آشتیانی درخصوص فروش دستاوردهای وزارت دفاع به سایر کشورها گفت: غالب کشورهای آزادی خواه و مستقل از دستاوردهای ما استفاده می‌کنند چرا که آن‌ها به دنبال تأمین امنیت خودشان هستند.

وی اضافه کرد: ما از سوی کشورهایی که مشکلات مرزی و مشکلات مقابله با مواد مخدر و تروریست دارند، در خواست‌های بسیار زیادی برای خرید سلاح داریم. با توجه به اینکه در کمک کردن به کشورها یکسری ملاحظات، شرایط و قوانین را باید رعایت کنیم، با حفظ این ملاحظات و قوانین به این کشورها کمک‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد.

امیرسرتیپ آشتیانی به میزان ارز آوری از فروش دستاوردهای وزارت دفاع اشاره و اعلام کرد: میزان ارز آوری نسبت به دو سال گذشته چند برابر افزایش داشته است.

کد خبر: ۲۶۶٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha