۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کارگزاران هر چه سریعتر بدهی خود را به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان بپردازند
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان تاکید کرد؛

کارگزاران هر چه سریعتر بدهی خود را به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان بپردازند

گرگان- مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان گفت: کارگزارانی که تا ۲۵ دی ماه نسبت به پرداخت بدهی خود به شرکت خدمات حمایتی اقدام نکنند، نمی توانند کود اعتباری دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید صمد ضیائی صبح دوشنبه در کارگاه آموزشی مدیریت تغذیه مزارع گندم تکثیری کاران و دوره آموزشی ثبت سامانه انبارها برای کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان اظهار کرد: ۱۳۰ کارگزار از ۱۴ شهرستان در این دوره آموزشی شرکت کردند.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان افزود: ۱۶ شرکت تکثیر بذر در گلستان فعال است که با برخی کشاورزان برای کشت گندم تکثیری قرارداد امضا می کنند.

وی به تعدد سامانه های مختلف اشاره کرد و گفت: تعدد سامانه ها کارگزار را خسته می کند لذا در صدد هستیم این سامانه ها برای ورود و خروج بار با هم لینک شوند.

ضیائی بیان کرد: برای سال زراعی گذشته ۱۷۶ هزار و ۶۰۰ تن کودشیمیایی در سطح استان توزیع شد که این میزان بی سابقه بود و با توجه به این افزایش، علی رغم اینکه وزارتخانه تولید ۳۰۰ هزار تن گندم را برای گلستان پیش بینی کرده بود اما تولید به ۷۰۰ هزار تن رسید.

وی یادآور شد: در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تا کنون حدود ۱۲۰ هزار تن کود شیمیایی در قالب ۱۳۰ کارگذار در ۱۴ شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی موظف به تامین ۳۰ درصد بذر گندم مورد نیاز کشاورزان است، گفت: امسال سهم جهاد کشاورزی گلستان تامین ۲۴ هزار تن بذر گندم بوده است اما ۳۵ هزار تن بذر بین کشاورزان توزیع شد که توزیع دو هزار و ۵۹۸ تن از این بذور به عهده شرکت خدمات حمایتی بود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی جهاد کشاورزی گلستان از کارگزاران خواست نسبت به تسویه بدهی خود تا ۲۵ دی ماه اقدام کنند در غیر این صورت از دادن کود اعتباری به آنها معذوریم.

کد خبر: ۲۶۶٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha