۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
کشف یک تن و ۲۷۵ کیلوگرم مواد افیونی در خاش
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف یک تن و ۲۷۵ کیلوگرم مواد افیونی در خاش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۲۷۵ کیلو ۷۰۰ گرم مواد افیونی، دستگیری یک سوداگر مرگ و توقیف یک دستگاه خودروی سواری خبر داد.

به گزارش بازار، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر باخبر شدند.

وی در ادامه افزود: بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه مواد مخدر از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان خاش قصد حمل به عمق کشور دارند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و طی عملیاتی هماهنگ در بازرسی از محل موصوف مقدار در مجموع یک تن و ۲۷۵ کیلو ۷۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش را کشف کردند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به اینکه در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری توقیف گردید، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیر قانونی در امان باشند، شهروندان هرگونه اخبار را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر: ۲۶۶٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha