۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
اقامت یک‌میلیون و ۲۶ هزار نفر در مراکز اقامتی گلستان
مدیر کل میراث فرهنگی گلستان خبر داد؛

اقامت یک‌میلیون و ۲۶ هزار نفر در مراکز اقامتی گلستان

گرگان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اقامت یک‌میلیون و ۲۶ هزار و ۷۶۷ نفر در مراکز اقامتی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به‌ گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری از اقامت بیش از یک‌ میلیون و ۲۶ هزار نفر در مراکز اقامتی گلستان خبر داد و اظهار کرد: این آمار مربوط به مجموع اقامت در واحدهای اقامتی رسمی ازجمله هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌های گردشگری و غیره است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی را نیز بیش از سه هزار و ۷۰۰ مورد در این ایام اعلام کرد.

وی همچنین یادآور شد: در این مدت ۲۰ مورد تشویق، ۲۶ مورد تذکر و ۱۲ مورد اخطار کتبی به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی ارائه شد.

گفتنی است، در حال حاضر ۷۷۴ تأسیسات گردشگری شامل ۲۸ هتل، ۱۳ هتل‌آپارتمان، چهار مُتل، ۱۸۵ واحد اقامتگاه بوم‌گردی، ۳۲۶ خانه مسافر، ۱۴ مهمان‌پذیر، یک پانسیون، ۴۶ واحد پذیرایی، ۲۹ سفره‌خانه سنتی، ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی، دو مجتمع تفریحی گردشگری، ۳۵ مزرعه گردشگری، پنج مؤسسه آموزش گردشگری و یک زائرسرا در استان گلستان فعالیت دارند.

کد خبر: ۲۶۶٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha