۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
ارتقاء و تقویت زیرساختهای بازار بورس/ دولت تهدیدات بورس را کنترل کند
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد

ارتقاء و تقویت زیرساختهای بازار بورس/ دولت تهدیدات بورس را کنترل کند

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به هیچ وجه موافق توقف بازار بورس نیستیم، گفت: باید زیرساختهای بازار بورس به درستی ایجاد، مدیریت و تقویت شود.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار با اشاره به ایجاد زیرساخت های مناسب در بازار بورس، گفت: وضعیت بازار سرمایه و بورس ما هم فرصت‌های خوبی دارد و هم تهدیدات را ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: مردم درحال حاضر استقبال خوبی از این بازار داشته‌اند و برآورد ما این است که روزانه شاید میزان ۱۰۰۰ میلیارد تومان به سمت بازار سرمایه در حرکت است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: حرکت سرمایه به سمت بازار بورس می‌تواند آغاز تحولی بزرگ در نظام اقتصادی ما تلقی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید زیرساختهای بورس به درستی ایجاد و مدیریت شود، اظهار داشت: درحال حاضر بهترین فرصت برای دولت ایجاد شده تا سهام شرکتهای خود را در بورس عرضه کند و پروژه های خود را در قالب شرکت‌ها به بازار بورس ارائه کند.

وی تصریح کرد: ما باید از فرصت بازار بورس استفاده کنیم و هر گونه تهدیدات این بازار هم باید مدیریت شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه باید از بازار بورس حمایت کنیم تاکید کرد: البته افزایش سهام برخی از شرکت ها ایراداتی دارد اما به هیچ وجه موافق توقف بازار بورس نیستیم و باید از این بازار حمایت کنیم.

کد خبر: ۲۶٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha