۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
تحلیل تکنیکال سهام لیزینگ پارسیان (ولپارس)
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار مطرح کرد؛

تحلیل تکنیکال سهام لیزینگ پارسیان (ولپارس)

کاردان کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به نمودار سنکو اسپن B می توان تشخیص داد که نزدیک ترین مقاومت پیش روی نماد ولپارس محدوده قیمتی ۶۰۸۶ ریال می باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی کاردان کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در تحلیل تکنیکال از سهام شرکت لیزینگ پارسیان (ولپارس)، تشریح کرد: نماد ولپارس از بازار اول بورس و تابلوی فرعی، یک‌بار در مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ و باری دیگر در تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ محدوده قیمتی ۷۴۶۰ ریال را رؤیت کرد و وارد فاز اصلاح شد.

تحلیل تکنیکال سهام لیزینگ پارسیان (ولپارس)

وی افزود: این امر سبب شده است تا رفتار نمودار شبیه الگوی کلاسیک فنجان و دسته شود ضمن اینکه این اصلاح تا محدوده فیبوناچی ۶۱.۸ درصد ادامه داشته و در این محدوده الگوی کندلی چکش شکل گرفته است.

تحلیل تکنیکال سهام لیزینگ پارسیان (ولپارس)

کاردان با بیان اینکه الگوی فنجان و دسته معمولاً در بازه‌های زمانی بلندمدت شکل می گیرد، اظهار داشت: چنانچه از سقف خود عبور کند و بالای آن تثبیت شود می توان بگوییم این الگو تأیید شده است، هدف قیمتی که برای این الگو در نظر گرفته می شود معمولاً به اندازه ارتفاع فنجان می باشد، پس نتیجه می گیریم مقاومت محدوده قیمتی۷۴۶۰ ریال محدوده مهمی می باشد.

تحلیل تکنیکال سهام لیزینگ پارسیان (ولپارس)

این تحلیلگر بازار سرمایه همچنین در ادامه ابراز داشت: نمودار را با اندیکاتور ایچیموکو بررسی کردیم تقریباً ۳۲ روز کاری گذشته از ابر کومو که یک ناحیه حمایتی و مقاومتی مهم است خارج شده و نمودار کندلی بالای ابر کومو قرار گرفته به استثنای دو روز کاری گذشته که با ابر کومو درگیر شده، به همین دلیل از روی نمودار سنکو اسپن B می توان تشخیص داد که نزدیک ترین مقاومت پیش روی محدوده قیمتی ۶۰۸۶ ریال می باشد.

کاردان در نهایت برای انتخابی درست، غیر از مسائل تکنیکالی بررسی مسائل بنیادی و تابلوخوانی هر سهم را لازم جهت ورود دانست.

کد خبر: ۲۶۶٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha