۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
۲۲ میلیارد تومان تخلف صنفی در قزوین کشف شد
طی بازرسی ها؛

۲۲ میلیارد تومان تخلف صنفی در قزوین کشف شد

قزوین- خدایاری، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی قزوین از کشف حدود ۲۲ میلیارد تومان تخلفات صنفی در این استان از ابتدای امسال خبر داد.

جمشید خدایاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از کشف حدود ۲۲ میلیارد تومان تخلفات صنفی در این استان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: ارزش دقیق تخلفات کشف‌شده در استان قزوین ۲۱ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه ۷۲ درصد ارزش ریالی تخلفات کشف‌شده مربوط به عرضه خارج از شبکه است، اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا امروز ۱۶ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان تخلف عرضه خارج از شبکه قانونی توزیع در استان قزوین کشف شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهادکشاورزی استان قزوین با بیان اینکه ۱۸ درصد ارزش ریالی تخلفات در حوزه احتکار است، گفت: گران‌فروشی، کم‌فروشی و تقلب هم در مجموع ۳.۵ درصد ارزش ریالی تخلفات کشف‌شده در استان قزوین را به خود اختصاص می‌دهند و از حیث فراوانی جرائم صنفی سوم تا پنجم استان هستند.

خدایاری ادامه داد: حمل‌ونقل، نگهداری، عرضه و فروش کالای قاچاق در کنار عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه و عدم اجرای تکالیف واحدهای صنفی هم دیگر تخلفات صنفی مهم استان قزوین در بازه زمانی یادشده به حساب می‌آیند.

کد خبر: ۲۶۶٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha