۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
پیشرفت ۵۰ درصدی پل معلق ۳ طبقه‌ای در سرعین| «ساری‌سو» به سرعت تعیین تکلیف شود
نماینده مردم اردبیل خبر داد؛

پیشرفت ۵۰ درصدی پل معلق ۳ طبقه‌ای در سرعین| «ساری‌سو» به سرعت تعیین تکلیف شود

اردبیل _ نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پل منحصر به فرد معلق سه طبقه‌ای ورگه‌سران سرعین با پیشرفت ۴۵ درصد در حال اجرا است.

صدیف بدری در جریان بازدید از طرح‌های گردشگری سرعین، به خبرنگار بازار گفت: این پل خاص که در منطقه گردشگری اوجور و ورگه‌سران در حال اجرا است، با تلاش شبانه‌روزی سرمایه‌گذار و با پیشرفت ۴۵ درصد در فاز اول مراحل اجرایی خود را سپری می‌کند و قطعات این پل در حال نصب شدن است.

وی تصریح کرد: در بحث زیرساخت‌ها دستگاه‌های خدمات رسان در سطح استان به تعهدات خود عمل نکردند و تاکید ما بر برق‌رسانی و گازرسانی برای این پروژه است که امیدواریم تا پایان امسال این امر به سرانجام برسد.

راه‌اندازی پل منحصر به فرد سه طبقه‌ای شیشه‌ای معلق نه تنها به ماندگاری مسافر و افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی کمک می‌کند بلکه بستری را فراهم می‌آورد تا ارزش افزوده بیشتر نصیب اهالی این منطقه و روستانشینان شود.

طرح هادی روستای آلوارس به عنوان منطقه نمونه گردشگری اجرایی و عملیاتی می شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضرورت آسفالت راه دسترسی به این مسیر گردشگری را یادآور شد و گفت: از محل منابع در اختیار نمایندگان، بنده ۲ میلیارد تومان برای زیرساخت این پروژه اختصاص دادم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا به دور از نگاه سیاسی و یا انتخاباتی این پروژه را تا فصل گردشگری پیش رو به سرانجام رسانده و فاز اول آن را افتتاح کنیم.

بدری افزود: راه‌اندازی پل منحصر به فرد سه طبقه‌ای شیشه‌ای معلق نه تنها به ماندگاری مسافر و افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی کمک می‌کند بلکه بستری را فراهم می‌آورد تا ارزش افزوده بیشتر نصیب اهالی این منطقه و روستانشینان شود.

وی به بازدید خود از روستای آلوارس و دیدار با اهالی اشاره کرد و ادامه داد: قرار شد تا در کنار توسعه محور مواصلاتی آلوارس – شایق، طرح هادی روستای آلوارس به عنوان منطقه نمونه گردشگری اجرایی و عملیاتی شده و در بازنگری طرح هادی نیز اقدامات حمایتی مورد توجه قرار گیرد.

ضرورت اتصال اردبیل به راه آهن بستان‌آباد از طریق سرعین، نیر، سراب

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به شفافیت ارائه گزارش برای مردم و بیان پیشرفت‌ها و توسعه پروژه‌ها از سوی مسئولان و متولیان امر اشاره کرد و گفت: هیچ کس حق ندارد مردم را نامحرم خود بداند بلکه باید تمام خدمات در قالب جهاد تبیین صادقانه و بی‌ریا برای مردم بازگو شود.

بدری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در دوره نمایندگی مجلس به دور از انفعال سعی کردیم تا در مواضع خود حامی مردم و حمایت‌کننده مطالبات آنها باشیم و به هیچ وجه حق و حقوق مردم را در اظهارنظرها و تصمیم‌گیری‌ها نادیده نگرفتیم.

وی ضرورت اتصال اردبیل به راه آهن بستان‌آباد را از طریق سرعین، نیر، سراب یادآور شد و اضافه کرد: باید از این ظرفیت ملی استفاده کنیم و در کنار آن برای شهرداری‌ها ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز به همراه قیر رایگان تأمین شده است.

حل مشکل عوارض گاز هتل‌داران و صاحبان مراکز اقامتی

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از همراهی سرمایه‌گذاران شهر سرعین در حوزه گردشگری این شهرستان بیان کرد: بسیاری از هتل‌ها و آبدمانی‌ها در سرعین به همت سرمایه‌گذاران خوش‌فکر این شهر اجرایی و عملیاتی شدند.

بدری از حل مشکل عوارض گاز هتل‌داران و صاحبان مراکز اقامتی خبر داد و یادآور شد: احداث هتل پنج ستاره توسط سازمان تأمین اجتماعی در سرعین در حال انجام است.

وی به اجرای پروژه‌های گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: راه ارتباطی آلوارس – شایق و پروژه‌های گردشگری دیگر در این شهرستان تا فصل گردشگری آینده آماده تکمیل خواهند شد تا شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم.

آبگرم «گاومیش‌گلی» شناسنامه هویتی سرعین است و باید به شکل سنتی و با حضور سرمایه‌گذاران محلی و بومی مورد مرمت و بازسازی قرار گیرد.

آبگرم «گاومیش‌گلی» شناسنامه هویتی سرعین است

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: سال‌های طولانی است که آبدرمانی «ساری‌سو» در سرعین بلاتکلیف مانده و باید شرکت توسعه گردشگری در این زمینه اقدامی سریع و به موقع را انجام دهد.

بدری با انتقاد از دریافت سند از سوی شرکت توسعه گردشگری برای بستر رودخانه و چشمه «ساری‌سو» خاطرنشان کرد: امیدواریم این مشکل با تدابیر مسئولان استانی و کشوری برطرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آبگرم «گاومیش‌گلی» شناسنامه هویتی سرعین است و باید به شکل سنتی و با حضور سرمایه‌گذاران محلی و بومی مورد مرمت و بازسازی قرار گیرد.

کد خبر: ۲۶۶٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha