۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
بسته های حمایتی فرزندآوری در استان سمنان توزیع شد
معاون ستاد اجرایی سمنان در گفت‌وگو با بازار:

بسته های حمایتی فرزندآوری در استان سمنان توزیع شد

شاهرود- جلالی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان از توزیع ۷۰ بسته لبخند مادری در راستای حمایت از جوانی جمعیت در این استان خبر داد.

مهدی جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از توزیع ۷۰ بسته لبخند مادری در راستای حمایت از جوانی جمعیت و فرزندآوری توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان سمنان خبر داد.

وی افزود: همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) پویش لبخند مادری در شهرستان های گرمسار ، دامغان ، شاهرود و مهدیشهر با تجلیل از خانواده های دارای فرزند سوم و بیشتر که در سه ماهه اخیر متولد شده بودند اجرا شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی استان سمنان بیان کرد: بسته‌های لبخند مادری شامل انواع اقلام مورد نیاز مادر و کودک که ارزش ریالی هر بسته ۶۰ میلیون ریال می باشد بین خانواده‌های کم برخوردار که توسط مراکز بهداشت و گروه های جهادی شناسایی و معرفی شده بودند توزیع گردید.

جلالی در پایان افزود :در این پویش به مادران دارای فرزندان سه قلو به بالا، علاوه براین بسته‌ها، یک میلیون تومان کارت هدیه، دو میلیون تومان افتتاح حساب سپرده سرمایه‌گذاری برای هر فرزند و ۱۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه خرید کالا سرانه هر فرزند و ماهیانه یک بسته بهداشتی به مدت شش ماه نیز اهدا می شود.

کد خبر: ۲۶۶٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      0 0
      ضرب نخورین با این بسته‌های حمایتی واقعا چه عادلانه و چقدر فراوانی چقدر خوشبختیم شما به فکر مردمید