۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
فعالیت اقتصادی بخش‌های تکمیل‌شده ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ آغاز می‌شود
رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت:

فعالیت اقتصادی بخش‌های تکمیل‌شده ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ آغاز می‌شود

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: با توجه به پیشرفت احداث تأسیسات ان‌جی‌ال ۳۱۰۰، مجوز بازاریابی و کسب درآمد از بخش‌های تکمیل‌شده صادر خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، عبدالحسین بیات در نشست شورای عالی پروژه‌های گروه اقتصادی صندوق‌ها در محل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف به چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار دل‌ها، پاسدار عزیز اسلام در دفع توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی در داخل و بیرون از مرزها ایثارگری‌های بسیاری انجام دادند و به‌ یقین تأثیر ایشان در پیشرفت آبادانی کشور ادامه خواهد داشت. امیدوارم این امانت را که اکنون در حوزه پیشرفت طرح‌های آبادانی به‌عهده داریم به‌خوبی به سرانجام برسانیم.

بیات افزود: همه مردم از پروژه‌های مربوط به گروه اقتصادی صندوق‌ها بهره‌مند خواهند شد. این طرح‌ها در مسیر و زنجیره تولید و توسعه برنامه‌ریزی شده‌اند، بنابراین عواید اقتصادی آن برای ذی‌نفعان سرمایه‌گذار و پیامدهای پیشرفت آن برای کشور محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق جداول شورای عالی پروژه‌ها، برخی پروژه‌های صندوق‌ها به‌زودی راه‌اندازی خواهند شد، از این‌ رو تلاش‌های مداوم و مضاعف متخصصان گروه اقتصادی باید برای تأمین منابع مالی ادامه یابد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: بررسی ریسک‌ها و تدوین راهبرد و سپس طراحی و تداوم سناریوها با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها اهمیت فراوانی دارد.

بیات بر وجود جریان پایدار مالی برای پیشبرد پروژه تأکید کرد و افزود: تأمین منابع در روند احداث فیزیکی پروژه‌ها باید بدون توقف ادامه یابد.

وی افزود: راهبرد گروه اقتصادی صندوق‌ها در پروژه‌هایی مانند ایران ال‌ان‌جی، تحقق درآمد از بخش‌های تکمیل‌شده نیروگاه، مخازن و اسکله است از این‌ رو مجوز بازاریابی اقتصادی و تحقق درآمد از بخش‌های تکمیل‌شده ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ صادر خواهد شد.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تصریح کرد: برای آنکه سرمایه‌گذاری انجام‌شده از بهره‌وری بیشتری برخوردار شود بخش‌های احداث‌شده که توانمندی درآمدزایی دارند می‌توانند کسب درآمد کنند و زمانی که همه بخش‌های اصلی طرح، راه‌اندازی شد بخش‌ها یادشده به وظیفه اصلی خود و مأموریت‌هایی که برایشان تعریف شده است، خواهند پرداخت.

پروژه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ دهلران از طرح‌هایی است که در سه ماه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۲۶۶٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha