۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
طرح سامانه گرمسیری ایلام نیازمند اعتبارات فوری است
نماینده مردم ایلام در مجلس:

طرح سامانه گرمسیری ایلام نیازمند اعتبارات فوری است

ایلام- نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به نیاز کشاورزی استان به آب، گفت: طرح سامانه گرمسیری استان نیازمند اعتبارات فوری است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط جهاد کشاورزی ایلام، سارا فلاحی با تأکید بر تکمیل هر چه سریع تر طرح سامانه گرمسیری در ایلام، عنوان کرد: طبق آمار وزارت نیرو توسعه و بهبود شبکه های اصلی این طرح در استان کرمانشاه دارای ۹۰ درصد پیشرفت و در استان ایلام ۱۸ درصد پیشرفت داشته است که این موضوع نگران کننده است.

وی به پیشرفت ۸۳ درصدی لوله گذاری در ایلام نیز اشاره کرد و گفت: باید هر چه سریع تر تلاش بشود که سهم ۴۵ درصدی آب استان به این لوله ها آید تا از فرسودگی و سرقت این سرمایه گذاری عظیم جلوگیری شده و مردم هر چه زودتر از آن منتفع شوند.

نماینده مردم ایلام در مجلس عنوان کرد: تأمین اعتبار فوری برای تکمیل این طرح که در مسیر آن می توان هزاران شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرد و نظام می تواند روی آن مانور دهد، خواسته مردم، نمایندگان و مسئولان است که در این راستا از مسئولان کلان کشور و سازمان برنامه و بودجه طلب داریم که به این موضوع رسیدگی ویژه بشود.

فلاحی تأکید کرد: سامانه گرمسیری استان ایلام در مرحله هشدار است و به خاطر عدم تأمین اعتبار برای تکمیل آن کارگاه‌های زیادی تعطیل و کارگران زیادی نیز بیکار شده اند.

فلاحی بیان کرد: اگر سامانه گرمسیری در پایان این دولت به بهره برداری برسد، به عنوان بخش درخشانی از خدمات آن‌ها در ایلام ماندگار خواهد شد و اگر تکمیل نشود، تبدیل به یک نقطه ضعف در کارنامه دولت خواهد شد.

کد خبر: ۲۶٬۵۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha