۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۰
حضور ۷۰ شرکت خوراک و تجهیزات آبزیان در نمایشگاه صنایع شیلاتی بوشهر
استاندار بوشهر در گفت‌وگو با بازار خبر داد؛

حضور ۷۰ شرکت خوراک و تجهیزات آبزیان در نمایشگاه صنایع شیلاتی بوشهر

بوشهر- محمدی زاده، استاندار بوشهر گفت: ۷۰ شرکت خوراک و تجهیزات آبزیان از ۱۶ استان کشور در نمایشگاه صنایع شیلاتی بوشهر شرکت می کنند.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه تخصصی ملی صنایع شیلاتی استان بوشهر بزودی گشایش می یابد اظهار داشت: بوشهر قطب آبزی پروری و صید و صیادی است و برپایی این نمایشگاه ها، گامی در توسعه و پیشرفت این حوزه است.

استاندار بوشهر با اشاره به گشایش دومین نمایشگاه تخصصی ملی صنایع شیلاتی یادآور شد: این نمایشگاه بزرگ با اهتمام سازمان شیلات استان و انجمن آبزیان و اتاق بازرگانی برپا خواهد شد و امیدوارم نتایج ارزشمندی در بر داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: حضور بیش از ٧٠ شرکت تولیدکننده خوراک و تجهیزات آبزیان از ١٦ استان کشور، نشانه دهنده جایگاه بوشهر به عنوان قطب میگوی کشور است.

محمدی زاده بر لزوم تکمیل زنجیره تولید تجهیزات و تولید آبزیان برای رشد تولید ماهی و میگو تاکید کرد و گفت: ورود شرکت‌های دانش بنیان برای تولید تجهیزات به منظور بالا بردن میزان بهره وری در مزارع پرورش آبزیان مورد توجه و تاکید قرار دارد.

وی خواستار معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه تولید و تجهیز مزارع پرورش میگو در استان شد و ابراز داشت: ورود سرمایه گذاران برای استفاده از ظرفیت تولید آبزیان اعم از ساحل و فراساحل و افزایش ظرفیت تولید در حوزه ماهی در قفس از اهداف مهم استان در حوزه آبزی پروری است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: معرفی توانمندی‌های شیلاتی استان و کشور و توسعه صادرات آبزیان از اساسی ترین اولویت های این نمایشگاه است.

کد خبر: ۲۶۵٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha