۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
بهره‌ برداری از ۴۰۲ پروژه توزیع برق همزمان با سفر رییس‌ جمهور به زنجان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان خبر داد؛

بهره‌ برداری از ۴۰۲ پروژه توزیع برق همزمان با سفر رییس‌ جمهور به زنجان

زنجان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از افتتاح ۴۰۲ پروژه توزیع برق همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان زنجان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت توزیع برق استان زنجان، پیام جوادی با اشاره به این‌که پروژه‌های قابل بهره‌برداری توزیع برق در سطح استان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال اجرا و به سرانجام رسیده است، اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران این پروژه‌ها در فاصله زمانی هفته دولت تا کنون اجرا و به مرحله افتتاح رسیده است.

وی گفت: تبدیل شبکه‌های توزیع برق از سیم مسی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۷۹۲ میلیارد ریال یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرا شده است که به میزان قابل توجهی از تلفات انرژی بر روی شبکه‌های توزیع می‌کاهد و خوشبختانه بخش بزرگی از شبکه‌های توزیع برق استان به کابل خودنگهدار تجهیز شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اجرای پروژه‌های توسعه و احداث شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۹۲ را نیز دیگر طرح‌های قابل افتتاح در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان اعلام کرد و بیان داشت: این طرح‌ها در سراسر استان با وجود بیش از ۵۰۰ هزار مشترک و با توجه به افزایش جمعیت و افزایش تعداد مشترکان در مناطق شهری و روستایی و همچنین صنعت و کشاورزی اجرا و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی تاکید کرد: پروژه‌های اصلاح و بهسازی شبکه‌های توزیع برق با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال، پروژه‌های احداث و بهینه‌سازی شبکه‌های روشنایی معابر با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال و پروژه‌های هوشمندسازی شبکه‌های توزیع برق با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در این سفر است.

کد خبر: ۲۶۵٬۷۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha