۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
رونق گردشگری موجب افزایش اشتغال می‌شود
وزیر میراث فرهنگی:

رونق گردشگری موجب افزایش اشتغال می‌شود

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست امروز هیات دولت، گفت: باید در نگاه مسئولان به گردشگر تحول ایجاد کرد زیرا رونق گردشگری موجب افزایش اشتغال می‌شود.

به گزارش بازار، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه نشست امروز چهارشنبه (۱۳ دی ماه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با تأکید بر این که باید اول در نگاه مسئولان به گردشگر تحول ایجاد کرد، گفت: رونق گردشگری موجب افزایش اشتغال می‌شود، و نیز در مساجد را باز کنید تا گردشگران بتوانند نماز بخوانند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، اظهار کرد: در دوره جدید مجموعه استان‌هایی به عنوان پایتخت گردشگری فعال شده‌اند و در حوزه گردشگری ماموریت روشنی در رابطه با این استان‌ها تعریف شده است که آخرین موردش درباره یزد است. آقای فاطمی استاندارد محترم یزد در جلسه مشترک دولت و مجلس گزارشی اعلام کردند. هدف ما از برگزاری برنامه های این چنینی که از مازندران و اردبیل و یزد شروع شد، معرفی مناسب کشور به عنوان ظرفیت گردشگری است. هدف دیگر همراه کردن دستگاه و سازمان های مختلف به ویژه در استان‌هاست که امکانات مناسب را برای گردشگری فراهم کنند.

وی با تأکید بر این که در گردشگری نیاز به یک تحول فکری داریم، گفت: ما زحمت می کشیم که چهار نفر گردشگرمان زیاد شود، بعد سرویس بهداشتی برایشان نداریم. گردشگران یک جا که می روند اخراج شان می کنند.

ضرغامی افزود: در این دو سال اقدامات زیادی برای تحول فکری و زیرساخت و مشکلات قانونی انجام شده است. گردشگری در کشور ما باید تکانی بخورد و پایدار بماند.

کد خبر: ۲۶۵٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha