۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
۱۳ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری گلستان ثبت شد | طبیعت گردی در صدر
مدیرکل میراث‌فرهنگی:

۱۳ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری گلستان ثبت شد | طبیعت گردی در صدر

گرگان- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از ثبت بیش از ۱۳ میلیون و ۳۵۲ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان در سال جاری خبر داد.

به‌ گزارش خبرنگار بازار به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری اظهار کرد: این آمار مربوط به تجمیع بازدید از جاذبه‌های تاریخی، جاذبه‌های تفریحی، موزه‌ها، مراکز صنایع‌دستی، جاذبه‌های طبیعی، دست‌ساز و مذهبی بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان افزود: در بین جاذبه‌های گردشگری استان، بیشترین بازدید مسافران در طول این مدت با هفت میلیون و ۷۲ هزار مورد از جاذبه‌های طبیعی استان بوده است.

وی با بیان این‌که دو میلیون و ۱۵۵ هزار بازدید هم از زیرساخت‌های گردشگری استان به ثبت رسید، خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین یک‌ میلیون و ۴۴۱ هزار بازدید نیز از اماکن تاریخی گلستان انجام شد.

ساوری گفت: تعداد بازدیدها از اماکن تفریحی گلستان یک‌ میلیون و ۷۰۵ هزار مورد بود و ۸۳ هزار و ۴۳۷ بازدید نیز از مراکز صنایع‌دستی استان ثبت شد.

به گفته مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در این مدت ۸۹۲ هزار بازدید از اماکن مذهبی گلستان به ثبت رسید و سهم موزه‌های استان از بازدیدهای مسافران نیز سه هزار و ۶۴۹ مورد بود.

کد خبر: ۲۶۵٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha