۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
دغدغه ای برای تامین کالاهای اساسی در استان سمنان نداریم
رییس صمت سمنان در گفتگو با بازار:

دغدغه ای برای تامین کالاهای اساسی در استان سمنان نداریم

سمنان- احمدی، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت سمنان از تامین اقلام مورد نیاز مردم استان در ماه رمضان و شب عید خبر داد و گفت: دغدغه ای در زمینه اقلام اساسی نداریم.

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به تامین اقلام ضروری مورد نیاز مردم و با بیان اینکه اتاق اصناف استان سمنان گزارشی از وضعیت کالاهای اساسی در بازارهای استان ارائه کرده است، تاکید کرد: در ستاد تنظیم بازار استان درباره این گزارش ها تبادل نظر شده است.

وی با بیان اینکه برخی کالاها ثبات خوبی در بازارهای استان سمنان دارند و برخی کالاهای دیگر اما با نوساناتی روبرو شده است، افزود: این کاستی ها از سوی دستگاه های نظارتی مورد نظارت و رصد قرار دارد تا بتوانیم نوسانات را کنترل کنیم.

رئیس سازمان صمت استان سمنان با اشاره به تامین میوه و تره بار عید و ماه رمضان مردم گفت: در آخرین نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان مقرر شده که یک کارگروه برای این منظور تشکیل شود تا بتوانیم رصد میدانی وضعیت میوه و تره بار را در استان و تک تک شهرها داشته باشیم.

احمدی با بیان اینکه یکی دیگر از کارکرد های این کارگروه رصد و بررسی تجارت استان های دیگر در زمینه توزیع و تامین میوه و تره بار است، ابراز کرد: میادین میوه و تره بار در مراکز شهرستان های استان توسط شهرداری ها راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه تکالیف قانونی در ارتباط با راه اندازی این نوع مراکز وجود دارد، افزود: نرخ گذاری و نظارت بیشتر و در نهایت ارتقای کیفیت کالاهای اساسی عرضه شده به مردم ماحصل ایجاد مراکز میوه و تره بار شهری است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از تامین و ذخیره سازی کالاهای اساسی به مقدار مورد نیاز استان در عید و ماه رمضان در انبارهای استان سمنان خبر داد و گفت: دغدغه ای در این زمینه نخواهیم داشت.

کد خبر: ۲۶۵٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha