۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
۸۵ کیلومتر بزرگراه در اردبیل افتتاح می شود
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

۸۵ کیلومتر بزرگراه در اردبیل افتتاح می شود

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت:تکمیل و بهره‌برداری ۸۵ کیلومتر بزرگراه اوایل سال آینده در اردبیل انجام می‌شود.

محبوب حیدری در حاشیه نشست بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور به خبرنگار بازار گفت: سال قبل ۵۲ کیلومتربزرگراه در استان اردبیل تکمیل و به زیر بار ترافیک رفت.

وی هزینه سنگین ساخت بزرگراه را یاد آور شد وافزود: اگر یک هزار و۳۰۰میلیارد تومان منابع در ماه‌های آینده به استان اختصاص یابد ما قادر خواهیم بود ۸۵ کیلومتر بزرگراه را اوایل سال آینده افتتاح کنیم.

حیدری بیان کرد: ما بیش از هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی داریم و امیدواریم با پرداخت منابع جدید به روند اجرای پروژه های بزرگراهی سرعت ببخشیم.

وی در ادامه گفت: راه و شهرسازی استان اردبیل فراتر از تعهدات سفر دور اول ساخت بزرگراه را در دستور کار قرار داده تا سرانه این استان در حوزه بزرگراهی ارتقا یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل ادامه داد:از ۸۵ کیلومتر احداث بزرگراه استان ۴۰کیلومتر آماده است و در ۴۵کیلومتر ما بقی مسیر لایه دوم آسفالت ریزی به همراه نصب علائم و گاردیلر در حال انجام است.

وی گفت: استان اردبیل از لحاظ سرانه بزرگراهی در بین استان‌های کشور رتبه پایینی داشته اما در چهار سال اخیر کار گسترده و فراگیری در این حوزه شروع شده است.

کد خبر: ۲۶۵٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha