۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
ایلام جزو استان های برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ است
استاندار ایلام:

ایلام جزو استان های برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ است

ایلام-استاندار ایلام گفت: با همکاری بانک های عامل، ایلام جزو استان های برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام،حسن بهرام‌نیا در نشست تسهیلات تبصره ۱۸ با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان، با تاکید بر اینکه در بحث پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل استان در مجموع نیاز به یک تلاش مضاعف وجود دارد، اظهار کرد: در این خصوص همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید با جدیت وارد عمل شوند.

وی از دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌های عامل خواست که اگر در بحث تسهیلات تبصره ۱۸ موانع، مشکلات و راهکارهای سازنده ای دارند، ایده و نظرات خود را به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارسال کنند تا در این خصوص مباحث، بازنگری و دیده شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر استانداران سراسر کشور با هیئت دولت، گفت: در این نشست، محوریت اصلی مباحث مطرح شده در راستای رضایتمندی مردم، معیشت، کنترل تورم، رشد تولید و توجه به تولیدات داخلی بود که رییس جمهور بر این مسائل تاکید ویژه ای داشتند.

بهرام‌نیا بیان کرد: از دیگر مباحث مهم در این نشست که رئیس جمهور به آن توجه و تاکید داشتند، موضوع پرداخت تسهیلات ازدواج و نهضت ملی مسکن بود که در این زمینه، دستورات و تاکیدات لازم را به وزرا و بانک مرکزی اعلام کردند.

کد خبر: ۲۶۵٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha