۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
ارزش فعلی شرکت چوب فریم ۱۰۰۰ میلیارد تومان است
مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا:

ارزش فعلی شرکت چوب فریم ۱۰۰۰ میلیارد تومان است

ساری- مدیرعامل هلدنیگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا ارزش فعلی شرکت چوب فریم ساری را هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این شرکت در سال ۹۶ و در روندی غیرقانونی ۲۴ میلیارد تومان واگذار شده بود.

به گزارش خبرنگار بازار، افشار فتح‌الهی بعدازظهر سه شنبه در بازدید از شرکت بهره‌ برداری و صنایع چوب فریم در روستای سنگده از توابع استان مازندران با بیان اینکه پرونده شرکت چوب فریم پس از چند سال تعیین تکلیف شد و به بیت‌المال و بانک ملی بازگشت، اظهار داشت: شرکت چوب فریم یکی از دارایی‌ ها و اموال مردم منطقه بود که متاسفانه در سال‌ های اخیر با یک سوء جریان به فردی منتقل شد.

مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با بیان اینکه دستگاه قضایی در صیانت از اموال مردم و مبارزه با فساد تعارف ندارد، تصریح کرد: موضوع شرکت فریم و بازگشت آن به بیت‌ المال یکی از مصادیق اراده دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه ارزش فعلی این شرکت بالغ بر هزار میلیارد تومان است، افزود: در زمان واگذاری در سال ۹۶ ارزش شرکت بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان بود اما در روندی غیرقانونی به مبلغ حدود ۲۴ میلیارد تومان به فردی واگذار شد.

فتح‌الهی بر ضرورت واگذاری صحیح و قانونی و بدون رانت تاکید و تصریح کرد: ما پشتیبان بخش خصوصی واقعی و توانمند هستیم اما با تخلف و رانت و ضایع کردن بیت‌المال مخالفیم.

مدیرعامل هلدینگ مدیریت طرح و توسعه آینده پویا در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه طراحی‌ها و برنامه‌های جدید توسط مدیر و عوامل شرکت تهیه شده است اما برای حضور قدرتمند در بازار نیازمند مشاوره‌ ها و مطالعات بیشتری هستیم، ادامه داد: با انتخاب سرمایه‌گذار واقعی و توانمند علاوه بر افزایش اشتغال شاهد شکوفایی اقتصادی هم خواهیم بود.

کد خبر: ۲۶۵٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha