۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
تحرک و اقدامی از سوی وزارت راه برای مدیریت بازار مسکن دیده نمی شود
عضو کمیسیون عمران مجلس:

تحرک و اقدامی از سوی وزارت راه برای مدیریت بازار مسکن دیده نمی شود

شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی شاهد موج مهاجرت مردم از مرکز به سمت جنوب شهرها و همچنین تشدید حاشیه نشینی هستیم و به تمام این مسائل و مشکلات، پدیده ماشین خوابی و کارتن خوابی نیز اضافه شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، اقبال شاکری، با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در مدیریت گرانی بازار مسکن، گفت: وزارت راه و شهرسازی باید با جدیت به عرصه مسکن وارد شود و مسئولیت این بخش را به طور کامل بپذیرد. در شرایط کنونی از وزارتخانه هیچ صدایی درباره وضعیت بازار مسکن شنیده نمی شود و مسئولان مربوطه حتی مصاحبه قدرتمندانه مدیریتی انجام نمی دهند تا تلاطم ها تا حدودی کاهش یابد. وقتی مدیری در رسانه ها اعلام کند که من مسئول ساماندهی بازار مسکن هستم و قطعا این بازار در آینده بهبود می یابد، آن زمان حداقل بخشی از تلاطم ها در بازار کاهش می یابد.

شاکری خطاب به مسئولان وزارت راه؛ نمی شود که بازار مسکن را به امان خدا رها کنیم!
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اولین مطالبه مجلس و مردم این است که وزیر راه و شهرسازی درباره وضعیت کنونی بازار مسکن پاسخگو باشد، از این رو نمی شود که بازار مسکن را رها کنیم تا هر فردی، هر کاری که می خواهد را انجام دهد.

تأخیر ۵ ساله وزارت راه و شهرسازی در اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی از سکنه
وی با انتقاد از تأخیر ۵ ساله وزارت راه و شهرسازی در اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی از سکنه، گفت: وزارتخانه باید اعلام کند که چرا این قانون تاکنون اجرایی نشده، باید پاسخ بدهد که چرا وزارتخانه نسبت به تولید مسکن استیجاری اقدام نکرده است؟ در شرایط کنونی شاهد موج مهاجرت مردم از مرکز شهرها به سمت جنوب شهرها و همچنین تشدید حاشیه نشینی هستیم، ما داریم در این شرایط حاشیه نشینی را افزایش می دهیم و به تمام این مسائل و مشکلات، پدیده ماشین خوابی و کارتن خوابی نیز اضافه شده است.

شاکری گفت: کشور سالانه میلیاردها تومان در قانون بودجه برای مدیریت بازار مسکن در نظر می گیرد تا مشکلات و کارهای مردم در این حوزه رفع شود، اما متأسفانه وضعیت بازار مسکن روز به روز در حال وخیم‌تر شدن است و مالکان هر قیمتی را به عنوان قیمت فروش اعلام می کنند.

تحرک و اقدامی از سوی وزارت راه برای مدیریت بازار مسکن دیده نمی شود
این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در شرایط کنونی تحرک و اقدامی از سوی وزارت راه برای مدیریت بازار مسکن دیده نمی شود، از این رو وزیر راه و شهرسازی در نشست های نخست کمیسیون عمران مجلس باید حضور یافته و درباره عملکرد و برنامه هایش پاسخگو باشد.

کد خبر: ۲۶٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha