۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
میزان سرباره حوضچه مذاب شرکت ورق خودرو روند کاهشی پیدا کرد
برای سومین ماه متوالی در سال جاری؛

میزان سرباره حوضچه مذاب شرکت ورق خودرو روند کاهشی پیدا کرد

میزان سرباره حوضچه مذاب شرکت ورق خودرو،برای سومین ماه متوالی در سال جاری روند کاهشی پیدا کرد.

به گزارش بازار، میزان بالای سرباره در شرکت های فولادی همواره موجب تحمیل زیان قابل توجهی به این شرکت ها می شود و کاهش سرباره از دغدغه های مهم و اساسی شرکت ها به ویژه مجموعه های فولادی است.

شرکت ورق خودرو چهارمحال بختیاری با تلاش کارکنان موفق شد برای سومین ماه متوالی رکورد ثبت نماید و میزان سرباره مذاب حوضچه را به۷.۷۶ درصد از شارژ حوضچه برساند.

در حال حاضر به طور متوسط حدود ۲۵۰ الی ۳۵۰ کیلوگرم سرباره به ازای هر تن فولاد مذاب ایجادد می شود که این میزان بالای سرباره در شرکت های فولادی همواره موجب تحمیل زیان قابل توجهی را به این شرکت ها می شود و کاهش سرباره از دغدغه های مهم و اساسی شرکت ها به ویژه مجموعه های فولادی است.

فردین علیمیرزایی مدیر تولیدشرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام خبر کاهش ایجاد سرباره در شرکت ورق خودرو به زیر ۱۰درصد اظهار کرد: شرکت ورق خودرو هزینه چشم گیری بابت ایجاد سرباره حوضچه مذاب متحمل می شد و این موضوع ما را برآن داشت تا برنامه ریزی دقیق ونصب تجهیزات لازم، درصد ایجاد سرباره را به کمتر از ۱۰ درصد برسانیم.

علیمیرزایی با اشاره به اینکه این طرح درقالب کارگروه پروژه های کاهش هزینه شکل گرفت، گفت: پس از مطالعات اولیه، تهیه طرح و نقشه مهندسی توسط تیم کارشناسی داخلی انجام گرفت و با استفاده از ظرفیت های موجود، تمامی مراحل شامل طراحی، ساخت و راه اندازی پروژه در کمتر از یک ماه با موفقیت به پایان رسید.

کد خبر: ۲۶۵٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha